Gjest oppgitt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 En jente jeg hadde vært med i en mindre periode var kysset en annen gutt rett foran meg på byen. Hun sier at hun er veldig lei seg, og vet ikke hva hun skal si. Samtidig er opptrer hun som vanlig på facebook(mht. aktivitet osv.), og sikkert hvor hun omgås i virkeligheten. Jeg visste ikke hvordan hun skulle ordne noe med å si unnskyld, så jeg ga henne sjansen til å gjøre opp med meg ved å snakke face to face. Hva ville dere ha gjort? Lenke til kommentar
dkny Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Hun sier at hun er veldig lei seg, og vet ikke hva hun skal si. Samtidig er opptrer hun som vanlig på facebook(mht. aktivitet osv.), og sikkert hvor hun omgås i virkeligheten. HAHA, hva skulle hun ellers gjort, gått offentlig med en papirpose over hodet og slått seg med bibelen? Dere har kun holdt på i en mindre periode, dere er ikke kjærester, og hun har ikke gjort noe utroskap-ish, bare såret deg. Dette er en sak mellom dere. Om hun har sagt hun er lei seg får vel det være greit? Høres jo ut som hun har unnskyldt seg? Og så får du stole på at hun ikke gjør det igjen om dere knytter et litt sterkere bånd. edit: Jenter søker ofte acceptance og å føle seg sexy ved å få oppmerksomhet av og kysse og flørte med gutter på byen. Det var vel bare noe slikt hun gjorde? Du har forresten ikke sagt om hun ditchet deg eller om det bare var et random kyss og dere fortsatt holder på. Hvis dere fortsatt holder på vil jeg si at alt er helt ok. Ikke overdriv når hun må "si unnskyld", da skremmer du henne garantert vekk! Endret 8. september 2010 av dkny Lenke til kommentar
Gjest oppgitt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hehe, enig i at hun ikke bør gå med pappose over hodet. Men uansett, vi har holdt på i ca. 2 mnd og ikke snakket om å holde på med andre. Hun sa at hun var lei av meg da hun gjorde det, men at hun vil vi skal prøve å ha et forhold. Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 En jente jeg hadde vært med i en mindre periode var kysset en annen gutt rett foran meg på byen. Hun sier at hun er veldig lei seg, og vet ikke hva hun skal si. Samtidig er opptrer hun som vanlig på facebook(mht. aktivitet osv.), og sikkert hvor hun omgås i virkeligheten. Jeg visste ikke hvordan hun skulle ordne noe med å si unnskyld, så jeg ga henne sjansen til å gjøre opp med meg ved å snakke face to face. Hva ville dere ha gjort? Gått ifra henne. Hvis en jente kysser en annen gutt foran deg, så er det den ultimate testen på om du har en pikk mellom beina. Hun piner deg. Hadde det vært noe tak i deg, så hadde du bare gått din vei, og ikke snakket med henne mer. Du setter henne høyere enn din egen kulturelle verdi, og dermed også selvrespekt. Gikk du ned på knærne for å sleike hundedritten av støvlene hennes, ettterpå også eller? Pingle. 3 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 ^ Brutalt, men sant. Lenke til kommentar
Gjest oppgitt Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 En jente jeg hadde vært med i en mindre periode var kysset en annen gutt rett foran meg på byen. Hun sier at hun er veldig lei seg, og vet ikke hva hun skal si. Samtidig er opptrer hun som vanlig på facebook(mht. aktivitet osv.), og sikkert hvor hun omgås i virkeligheten. Jeg visste ikke hvordan hun skulle ordne noe med å si unnskyld, så jeg ga henne sjansen til å gjøre opp med meg ved å snakke face to face. Hva ville dere ha gjort? Gått ifra henne. Hvis en jente kysser en annen gutt foran deg, så er det den ultimate testen på om du har en pikk mellom beina. Hun piner deg. Hadde det vært noe tak i deg, så hadde du bare gått din vei, og ikke snakket med henne mer. Du setter henne høyere enn din egen kulturelle verdi, og dermed også selvrespekt. Gikk du ned på knærne for å sleike hundedritten av støvlene hennes, ettterpå også eller? Pingle. Flott svar. Du virker som en som ikke tar imot dritt fra noen, det er bra. Uansett, hva vinner jeg på å ditche henne? Ingenting. Hva får jeg om jeg tilgir? Ære? Selvrespekt? Ingen av disse mister jeg ved å holde kontakten med henne. Jeg har aldri sagt til henne at jeg ønsker å være kjæresten hennes, nettopp fordi jeg ønsker et uforpliktende forhold uten å forelske meg. Et kyss er for meg ikke noe farlig. Det har ikke noe å si om hun var full eller ikke (det var hun), jeg synes det er bra at hun utforsker litt. På denne måten slipper jeg å "ta alt ansvaret" og hun blir mindre følelsesmessig knyttet til meg. Jeg tror folk overreagerer med en gang de finner ut at dem de "holder på med" har flere behov enn man klarer eller vil innfri selv. Jeg var først oppgitt over situasjonen, fordi jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre med henne. Heldigvis er jeg kvitt tvilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå