DewbacK Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har NGT 2 mbit, og fant her om dagen ut at jeg ikke kan sende noe til noen, grunnet at ut linja mi rett og slett har forsvunnet, har ringt nextgentel og sagt ifra om problemet, men det skjer ingenting. Noen som har forslag på hva man kan gjøre for å få det til å virke igjen ? Jeg har prøvd dette: skifte switcher, tp-kabler, koble direkte på modemet, men ingen av disse har vist seg å være utslagsgivende. Hjelp tas imot med stor takk Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Ikke for å være slem pedant, men hvis du ikke har utlinje, hvordan i alle dager klarer du å poste her? Har du brannvegg, og har du kikket i loggen? Sjekket for trojanere/virus? Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hmm.. hvordan kan du legge inn dette innlegget hvis hele utlinja di er borte? Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Kansje han kjenner noen med inett ? Lenke til kommentar
DewbacK Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg aner ikke, men når jeg skal sende ting, så går det ikke, for eksempel på FTP, over FILDELING på internett, osv. og når jeg spiller så får jeg blackouts på linja i 4-5 sekunder så kommer det igjen, jeg fatter svært lite av dette, hadde vært fint med litt konstruktiv hjelp! Lenke til kommentar
DewbacK Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg aner ikke, men når jeg skal sende ting, så går det ikke, for eksempel på FTP, over FILDELING på internett, osv. og når jeg spiller så får jeg blackouts på linja i 4-5 sekunder så kommer det igjen, jeg fatter svært lite av dette, hadde vært fint med litt konstruktiv hjelp! Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hva mener du med forsvunnet? Virker internett og kan du få/sende mail? Det kan være i roteren at du må åpne noen porter........se på http://relativt.net Der står det mye angående ngt og routere.....Bra side, har hjulpet meg mye. Du må sikkert åpne porter ja........ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hadde vært fint med litt konstruktiv hjelp! Jeg prøver, men du må svare. Har du brannvegg, og har du i så tilfelle sjekket loggen? Har du skannet for trojanere/virus? Har du tuklet med ruteren i det siste? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Utlinja di har ikke forsvunnet. For å kunne motta pakker i det hele tatt, må du ha ei linje ut.. Det kan derimot være innstillinger som har forandret seg. Sjekk antivirus program, klientprogrammer (f.eks. FTP), lokal brannmur og router... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå