ppplll Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kan man filme på fifa 10? Å hvordan? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nei, det går ikke. EA har sagt at man aldri skal kunne filme eller bli feilaktig avblåst for offside, rett og slett fordi man prøver å unngå slikt i virkeligheten også. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Hm fikk høre forr en stund siden, at akkurat når jeg ble taklet så skulle eg trykke lb rb eller noe sånt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 På FIFA 98 kunne man trykke L1 og R1 samtidig som man trykket gul opp for å kaste seg, men det er jeg helt sikker på at de har fjernet for mange versjoner siden. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Spurte i et annet forum, om man kan kaste seg/filme under en kamp. Og fikk til svra at vist man trykker LB - LT - RB sammtidi så filmer man, men får ikke det til å funke.. Kan det ha noe å si at jeg bruker LB knappen til å byttespiller på banen? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nei, problemet er nok rett og slett at det er ikke mulig å filme i FIFA 10. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå