Bonnskij Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Jau. Var ein tur i jungelen, og der var det eit riktig så pussig tre. Ikkje kan eg noko om fototeknikk og kameraet var eit kompaktkamera av typen Canon powershot d10, så det blir som det blir. Men eg likte motivet, og vil gjerne høyre kva andre synest og, så eg venter spent på kritikk Endret 8. september 2010 av Bonnskij Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 I bildeinfo får jeg opp at bildet er 247px × 330px. Det er desverre for lite til at jeg kan gi noe konstruktiv kritikk fra min skjerm. Jeg vil anbefale at bildene er 800px stående (max 1024px) Eller 1024px liggende (max 1280px).. Mvh Kenneth Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 8. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Då var det ordna Alle bilda mine ser ut til å misse både lys og skarpheit etter at dei er overført til dataen. hmphh, irriterande... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Det er nok sånn de egentlig er.. Her er det en del kamerashake - det er lang lukkertid, og kameraet ble ikke holdt stille nok. Alle lyspunkter har blitt bølger, som alle har samme mønster. Pass også på gjerne på å oppskarpe bildene litt når du har endret dem til passende størrelse. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 8. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Skarpheita kan eg gå med på er min feil. Men alle bilda eg har ser ut til å bli mørkare på dataen i forhold til på skjermen på kameraet, og det er kameraskjermen som er mest korrekt i forhald til kor mykje lys det har vore den dagen. Litt irriterande då. Såg ut som eit kult bilete når det var på ein liten skjerm, men så viste det seg å vere altfor blurry Oppskarping eller nokon form for redigering kan eg desverre ingenting med. Ligg det tutorials på forumet, eller er det såpass rett fram at det er kakebete anyways? Velvel, var det noko på plussida? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Bildet er lyst nok så hvis det virker mørkt hos deg så er det nok maskinen din som mobber deg. Det er også ganske lav kontrast, det ser ut som det har vært dugg eller et saftig fingermerke på objektivet. Motivet var fantastisk flott men det tekniske ble ikke bra nok. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 9. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Kan nok vere dugg ja. Bildet blei tatt i ein regnskog, og slik luftfuktigheit har eg ikkje vert borti i gamlelandet vertfall. Får vel passe på teknikken betre neste gong, ta fleire bilete av same motiv, og tja. Tørke av linse før eg tek bilete . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå