Gå til innhold

Plukkliste til komplett


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen som vet sånn ca hvor lenge varene ligger i denne "plukklisten" hos komplett?

De hadde alle varene inne når jeg bestilte dem.

Bestilte 21.06 som var en helg,så jeg forventer ikke at dem jobber i helgen der :) bare lurte på sånn ca hvor lang tid det kan ta før de sender ut varene derfra.bestilte et MSI 875P NEO-FIS2R hovedkort og 2 Twinmos 512MB Winbond brikker.PS data har alt sendt meg cpu'n jeg bestilte nå ser jeg.Håper jeg i hvertfall får resten fra komplett før lørdag :)

kjedelig å vente på varer..hehe, klør i finga etter å bygge litt nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nylig hatt en samtale med komplett om det og de sier normalt blir en vare på plukklisten 1-2 arbeidsdager , så bestiller du på en fredag kan varen bli liggende til man-tirs før den er i posten.

Så i ditt tilfelle Mio vil det si at dine varer skall vere i posten på onsdag.

Lenke til kommentar
Fått varene dine junta?

Står fortsatt plukkliste på min ordre :(

Står jo at dem sender varene samme dag man bestiller eller dagen etter.

Finga mine brenner etter å mekke pc nå.

 

Jeg tror(håper) jeg får varene imorgen onsdag. Ser slik ut på nettsporingen. Håper bare ikke Posten surrer med noe. :)

Lenke til kommentar
Har nylig hatt en samtale med komplett om det og de sier normalt blir en vare på plukklisten 1-2 arbeidsdager , så bestiller du på en fredag kan varen bli liggende til man-tirs før den er i posten.

Så i ditt tilfelle Mio vil det si at dine varer skall vere i posten på onsdag.

 

 

Varene mine ligger i plukklisten enda.

Ringte og spurte hvorfor dem lå der enda,da hadde dem vareopptelling eller noe sa dem.så alle bestillinger lå dessverre 2 dager etter skjemaet.

Det jeg gjør er å avbestillte ordren min i morra.jeg pratet med en i komplett sjappa i Oslo,han sa han fikk inn noen hovedkort av typen jeg hadde bestilt til fredag,så jeg kjøper det der istedet.da får jeg bygd pc'n i helga i hvertfall.kjedelig å sjekke status hver dag og bare se at den står til plukkliste hele tiden :cry: særlig når P4 cpu'n fra psdata kom på tirsdag (bestilte den på lørdag) ps data sender jo varer som et olja lyn.

Lenke til kommentar

Bestillte Tirsdag sist uke noen varer fra PSdata. Da manglet de Silent Breeze men fikk den inn Fredag. Fikk varene mine i dag. Ikke SÅ overbevist der. Mere fornøyd med Komplett. Bestiller jeg en Tirsdag har jeg som oftest varene Torsdag. Men har handlet lite HW i det siste og bare en gang fra PSdata på LANG tid så har ikke det største grunnlaget å uttale meg på.

Lenke til kommentar

Sakset fra Komplett`s webside vedrørende frakt, leveringstider og steder.

 

Les dette, og vurder "HJEM PÅ KVELDEN-LEVERING" For en vare som veier ca 2,7kg, så betaler du ca kr. 20,- mer for denne suverene tjenesten. Sjekk om postnummeret ditt dekker denne tjenesten. I de fleste tilfeller så får du varen 1 dag tidligere, enn om du får den levert på postkontoret. Dette kaller jeg luksus, du slipper til og med å gå ut av døra.

 

Husk å lese reglene for betalingen lenger ned på siden.

 

Hjem på kvelden-levering

Komplett.no tilbyr nå Hjem på kvelden som fraktmåte der dette er tilgjengelig fra Posten. Produktet er tilgjengelig i 48 byer/tettsteder: Fra Kristiansand i sør til Alta i nord. Hjem på kvelden er kun tilgjengelig på web, og ikke når du bestiller via e-post/telefon/faks.

 

Vi tilbyr Hjem på kvelden kun sammen med oppkrav. Du må betale for sendingen med ditt BankAxept-kort (foreløpig ikke VISA, MasterCard osv.). Du kan ikke betale kontant! Dersom du mangler dekning på konto, fraktes pakken til lokalt postkontor og varen må hentes der.

 

Dersom Hjem på kvelden er tilgjengelig for din leveringsadresse, får du automatisk opp Hjem på kvelden som et alternativ når du velger fraktmåte i kassen. Med Hjem på kvelden slipper du å oppsøke postkontor eller annet utleveringssted, og det er slutt på å bære med seg tunge pakker. Praktisk og bekvemt!

 

Når du velger Hjem på kvelden-levering, vises på vanlig måte forventet transporttid. Forventet transporttid gjelder fra varene er sendt fra oss (Lev.dato). Vi bestreber oss på å sende ut Hjem på kvelden-bestillinger samme dag dersom de er registrert før kl 0900 (og alle varer er på lager). Dersom bestillingen registreres etter kl 0900, sender vi normalt bestillingen påfølgende arbeidsdag (hvis alle varer er på lager). Merk: Lev.dato på våre bekreftelser angir når varene blir sendt fra oss (eller når de kommer inn til oss, dersom vi er tomme på lager), og ikke når du mottar varene!

 

Eksempel 1: Alle varene er på lager, du legger bestillingen kl 0830 en tirsdag og forventet transporttid er oppgitt til 1 dag. Du vil da få varene levert hjem onsdag kveld i tidsrommet 17-21. (Lev.dato vil være tirsdag.)

Eksempel 2: Alle varene er på lager, du legger bestillingen kl 2115 på fredag og forventet transporttid er oppgitt til 1 dag. Du vil da få varene levert hjem tirsdag kveld i tidsrommet 17-21. (Lev.dato vil være lørdag eller mandag.)

Levering på døren skjer med budbil i tidsrommet 17-21 mandag til fredag (virkedager). Dersom ingen er hjemme på utkjøringstidspunktet, fraktes pakken til lokalt postkontor, og det sendes melding om at varen må hentes der. Vi anbefaler at du bruker Komplett Pakkesøk på Konto-sidene for å følge leveringen, slik at du kan se når utkjøring vil skje.

 

 

Under ser du estimerte kostnader for ulike transportmåter for din handlevogn på 2,70 kg. Tilgjengelige transportmåter er blant annet avhengig av vekt, betalingsmåte og leveringsadresse. Aktuelle transportmåter og bindende priser vises i kassen etter at du har registrert deg eller logget inn, og før du bekrefter bestillingen. Forventet transporttid er ikke en garanti og gjelder fra varen er levert til transportør.

 

Oppkrav - Posten Servicepakke 0000-3999 (forventet transporttid: 2 dager) NOK 112,84 inkl. mva.

Oppkrav - Posten Servicepakke 4000-7999 (forventet transporttid: 3 dager) NOK 120,28 inkl. mva.

Oppkrav - Posten Servicepakke 8000-9999 (forventet transporttid: 4 dager) NOK 124,00 inkl. mva.

Oppkrav - Hjem på kvelden 0000-3999 (forventet transporttid: 1 dag) NOK 132,68 inkl. mva.

Oppkrav - Hjem på kvelden 4000-7999 (forventet transporttid: 1 dag) NOK 142,60 inkl. mva.

Oppkrav - Hjem på kvelden 8000-9999 (forventet transporttid: 2 dager) NOK 148,80 inkl. mva.

Oppkrav - Hjem på kvelden 8000-9999 (forventet transporttid: 3 dager) NOK 148,80 inkl. mva.

Oppkrav - Budbil Vestfold (forventet transporttid: 1 dag) NOK 155,00 inkl. mva.

Oppkrav - Budbil Oslo (forventet transporttid: 1 dag) NOK 192,20 inkl. mva.

Oppkrav - Posten Bedriftspakke Dør-Dør 0000-3999 (forventet transporttid: 1 dag) NOK 245,52 inkl. mva.

Oppkrav - Posten Bedriftspakke Dør-Dør 4000-7999 (forventet transporttid: 2 dager) NOK 256,68 inkl. mva.

Oppkrav - Posten Bedriftspakke Dør-Dør 8000-9999 (forventet transporttid: 2 dager) NOK 266,60 inkl. mva.

Oppkrav - Posten Bedriftspakke Express 0000-3999 (forventet transporttid: 1 dag) NOK 456,32 inkl. mva.

Oppkrav - Posten Bedriftspakke Express 4000-7999 (forventet transporttid: 1 dag) NOK 558,00 inkl. mva.

Oppkrav - Posten Bedriftspakke Express 8000-9999 (forventet transporttid: 1 dag) NOK 678,28 inkl. mva.

Lenke til kommentar
Bestillte Tirsdag sist uke noen varer fra PSdata. Da manglet de Silent Breeze men fikk den inn Fredag. Fikk varene mine i dag. Ikke SÅ overbevist der. Mere fornøyd med Komplett. Bestiller jeg en Tirsdag har jeg som oftest varene Torsdag. Men har handlet lite HW i det siste og bare en gang fra PSdata på LANG tid så har ikke det største grunnlaget å uttale meg på.

 

Får si som en på forumet her sa da jeg klagde på komplett ,det er ikke noe å sutre for hadde det vert en mnd eller to kunne jeg forstått det. :lol::lol:

Lenke til kommentar

noen som har fått med seg at det er sommer, kan jo hende at noen ahr ferie og de dermed har litt mindre kapasitet i juni/juli. De kan jo ikke gi hele gjengen fri i fellesferien... 8)

 

mine pakker lå normalt 1dag i plukkliste før de ble sendt.

 

Men så bruker posten llllllaaannnnnggggggggg tid, nå skal det sis at jeg er litt kravstor siden jeg bruker dhl en del til sykkeldeler etc. fra england... :wink: 2nd day airmail er raske greier. :D

 

Har ikke inntrykk av at komplett er treige, med tanke på alt det de har på lager.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...