Boris Yeltsin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Vurderer sterkt å kjøpe Antec Midtower P193, men jeg lurer på hvordan denne er når det kommer til støy og kjøling. Det følger med 4 vifter + jeg skal ha vannkjøling på CPU(CORSAIR H70 HYDRO). Jeg lurer også på om Asus Rampage III GENE X58 S-1366 MATX passer inn i dette kabinettet, som faktisk er viktig! Som dere ser på disse to linkene, så står det at kabinettet ikke støtter formfaktor M-ATX, eller er det jeg som misfortår, og at M-ATX står for Micro-ATX? Setter pris på svar Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Bumpedibump! Sorry om det var litt tidlig bump. Men tenkte å bestille i kveld, og trenger å vite litt om dette. Spesielt om M-ATX står for Mini- eller Micro-ATX. EDIT: sorry for bump, blitt så avhengig av diskusjon.no at jeg glemmer ut google Endret 8. september 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
magb Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 M-atx står for micro-atx ja Hovedkortet passer med andre ord helt fint i kabinettet. Har lillelille broren til dette kabinettet (p180 mini) og er meget fornøyd med både kvalitet, støy og kjøling. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Takk for svaret Men jeg fant ut at jeg like så gjerne går for CM HAF X pga den ekstremt gode kjøleegenskapen. Skal om ikke så altfor lenge skaffe meg 2x GTX480 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg traver utålmodig rundt i ring og venter på mitt CM HAF X. Det skal komme i dag, men ser ut som at det drar ut litt. Jeg har 2 x GTX 460 i SLI, så håper at temperaturene på kortene går ned sammenlignet med CM Storm Sniper som jeg har nå. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fikk endelig mitt CM HAF X kabinett, og det er STORT og TUNGT. Veldig solid bygget med 1 mm stål plater, jeg har ikke målt, men det er minst 1 mm. Skal bli helv.... moro å røske ut alt fra Storm Sniper og montere det i HAF X. Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Jeg endte opp med Corsair Obsidian 800D, fått ganske god omtale. Cabel managementen skal visst nok være veldig bra, som gir fin gjennomluft for bedre viftekjøling. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Tja, jeg har nå HAF X, og temperaturer datt jo i snitt ca 5 grader på alt, men jeg er ikke helt fornøyd med den ekstra viften jeg satte inn for skjermkortene. Er det noen som vet om en 120 mm vifte med god (les utrolig god) luftforflytting ( ingles: air flow)???? Den jeg satte inn kjøpte jeg på en data butikk borti høgget i en spansk by som heter Gijon (veldig bra by da). Alle anbefalinger mottaes med takk. @Tiugama Kaa, virker som et veldig bra kabinett du kjøpte, jeg likte alle de flotte kabel gjennomgangene som det kabinettet har. Men jeg tenkte ikke på Corsair Obsidian 800D en gang, ikke før det var for sent. Ellers er jeg fornøyd med CM HAF X. Og sorry hvis jeg stjeler tråden din litt. Kan godt opprette ny for den saks skyld. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Hehe går fint, det stod mellom Antec (den som er i tråden), CM HAF X eller Corsair sitt Obsidian 800D. Vifter har jeg dessverre ikke peiling på, da jeg bruker Corsair sin H70 Hydro vannkjøler til CPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå