TheCatIsALie Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Amnesia - The Dark Descent Amnesia - The Dark Descent er et skrekkspill fra de som også lagde Penumbra serien. Du våkner i et middelalderslott, og alt du husker er navnet ditt. Du finner ut mer med å lese notater du kommer over igjennom spillet. Spillet koster ca 60-70kr på steam. Review og gameplay: http://ww.youtube.com/watch?v=RYeCwtksTgU Skal selv kjøpe dette så snart jeg kan. Har prøvd det, og kan si det er creeepy, selv i lyst rom. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skummleste spillet jeg har spilt på lenge! Lenke til kommentar
Lange Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Spilt? er du ferdig? Da blir det litt for kort for meg. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Demoen ligger ute gratis, og det er bare 2 timer til steam åpner slusene til fullversjonen! Koster 12€ i 2 timer til. Etter det er det 15€ Endret 8. september 2010 av Adversary Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 RIP Acrid Massivt infarkt allerede etter 10 minutter. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Okay, jeg MÅ vite story'n. Så, må manne meg opp og spille det. Får gjøre det så lenge jeg klarer i morra. MEN, hvis det er noe overnaturlig tull, gidder jeg ikke. Det må være iallefall litt logikk i det. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Overnaturlig ting? >< Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Liker ikke det. Men om alt har en solid story kan det funke. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Solid historie? I et spill kalt Amnesia? Selv tittelen er en klisje... Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Solid historie? I et spill kalt Amnesia? Selv tittelen er en klisje... Spill hvor hovedpersonen har mistet hukommelsen har ofte bra historie. Bare se på Planescape Torment. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det finnes jo visse unntak, men historier hvor hovedpersonen har mistet hukommelsen er en klisje. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Qr4oEu5qRGo Ikke for pyser.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Har spilt det en stund nå. Og fy faen, Har ikke hatt den følelsen siden jeg var en liten unge. KONGEspill. Har lyst å spille det mer men vil ikke at det skal ta slutt Anbefaler å ha gode høytallere med god bass og spille i et mørkt rom. Gjør opplevelsen mye bedre. Når man kom litt under slottet hvor vannet var og ting rørte seg i vannet: Dreit nesten på meg Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Sitter og gruer meg til å spille demoen nå! Har lagt det inn på Macen, så venter egentlig bare på at mørket skal senke seg her ^^ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Det blir sykt kødent om du konsentrerer deg og setter deg inn i spillet slik du nevner her. Jeg må stadig distansere meg fra spillet slik at jeg ikke skal bli altfor nervøs, sette på tv i bakgrunnen, sjekke mobilen osv. Men ikke distanser deg for mye for da sitter du igjen med halv grei grafikk gåte spill. Men jeg tviler på du klarer og sitte i et mørkt stille rom med øreklokker og konse særlig lenge om gangen Endret 14. september 2010 av simalarion Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. september 2010 Forfatter Del Skrevet 14. september 2010 Om man er to, funker det. Spilte vel helt til der du skal ut av vinduet, sprengre noe og hadde en drill. HATER alle steder med vann... ugggh. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg sliter med at spillet hele tiden er opp ned. Sykt frustrerende! Utenom det var det jævlig creepy. Meg og damen satt nervøse hele veien Lenke til kommentar
Pepzi90 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Endelig et spill etter min smak! Utrolig spennende. Legger merke til at jeg stadig befinner meg på kanten av stolen. Spiller helst når det er kveld da det er mørkt ^^. Har ikke fått testet med headset ennå - hører det er best for spillopplevelsen. Oppdaget Amnesia først i Gamereactor, og kiket rundt om i EBGames etter det. Kunne ikke finne det, og de fant det heller ikke i systemet... Så ble anbefalt å sjekke Steam, og jaggu meg der lå det + demo. Kjørte først på med demo'en, og jeg var solgt allerede da. Dette var et spill jeg måtte ha Anbefalest! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 one word: SYKT! Men sitter fast. Saved og exit for noen dager siden, men nå husker jeg ikke, eller veit ikke hva jeg skal gjøre. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Er litt etter da jeg fant labartoriet som treng 4 ingredienser Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 one word: SYKT! Men sitter fast. Saved og exit for noen dager siden, men nå husker jeg ikke, eller veit ikke hva jeg skal gjøre. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Er litt etter da jeg fant labartoriet som treng 4 ingredienser Har du brukt den syregreia til å fjerne spindelvev-tingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå