Faller Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 hei. Ja, jeg vet at den skal komme i dag, men så langt har den ikke kommet. Så jeg lurer på når i dag den kommer? Har iPhone 3G, og så vidt jeg har lest skal mobilen bli raskere med denne oppdateringen, så vil oppgradere så fort den kommer til iTunes. Jeg leste at man kan oppgradere den fra noen andre webisder, men litt usikker på det. Så foreløpig venter jeg i stedet Mvh Faller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 hei. Ja, jeg vet at den skal komme i dag, men så langt har den ikke kommet. Så jeg lurer på når i dag den kommer? Har iPhone 3G, og så vidt jeg har lest skal mobilen bli raskere med denne oppdateringen, så vil oppgradere så fort den kommer til iTunes. Jeg leste at man kan oppgradere den fra noen andre webisder, men litt usikker på det. Så foreløpig venter jeg i stedet Mvh Faller Noen av ryktene sier at den skulle bli tilgjengelig i løpet av dagen i dag (08.09). Du får rett og slett bare følge med her: http://www.apple.com/no/iphone/software-update/ Lenke til kommentar
Faller Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 ja, ok. Var det jeg trodde. Leste på itavisen at den skulle komme idag, men at man kunne laste den ned fra en ekstern kilde. Men uansett takk for svar Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bare vent, den kommer i løpet av ettermiddagen tror jeg Si fra om telefonen ble raskere da, kjekt å vite om forskjellen er stor. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tipper 4.1 kommer iløpet av kvelden... Tipper også det blir ganske stor pågang de første timene... Når det gjelder forbedringer på hastigheten for iPhone 3G sammenlignet med 4.0.2 så har AnandTech gjort en test på dette: http://www.anandtech.com/show/3893/caring-for-the-elderly-ios-41-speed-boost-on-iphone-3g Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bare synd det ikke hadde noen merkbar effekt på min 3G.. Fortsatt tregt for meg Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bare synd det ikke hadde noen merkbar effekt på min 3G.. Fortsatt tregt for meg http://www.anandtech.com/show/3893/caring-for-the-elderly-ios-41-speed-boost-on-iphone-3g Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Eneste endringen jeg kan se på min 32 gb 3gs er den nye gamecentre appen. Noen som har fått kloa i en changelog? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Denne oppdateringen retter seg naturlig nok mest til iPhone4 eiere. IT-Avisen skrev om noen av nyhetene i går. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Eneste endringen jeg kan se på min 32 gb 3gs er den nye gamecentre appen. Noen som har fått kloa i en changelog? Bare denne: iOS 4.1-programvareoppdatering Oppdateringen inneholder forbedringer, blant annet disse: • Game Center - Send og motta venneforespørsler. - Inviter venner til flerspillerspill via Internett. - Spill flerspillerspill ved å bli automatisk satt sammen med andre spillere. - Vis ledertavler og prestasjoner. - Oppdag nye spill fra venner. • bilder med utvidet dynamisk område (HDR, High Dynamic Range) på iPhone 4 • støtte for leie av TV-programmer på iTunes • mulighet til å laste opp HD-videoer på YouTube og MobileMe via Wi-Fi på iPhone 4 • ekstra støtte for AVRCP-støttet tilleggsutstyr, inkludert kontroll for neste og forrige spor • FaceTime-oppringing direkte fra Favoritter • løsninger for blant annet: - ytelsen til avstandsmåleren på iPhone 4 - ytelsen til iPhone 3G - problemer med Nike+iPod - Bluetooth-forbedringer Produkter som er kompatible med denne programvareoppdateringen: • iPhone 4 • iPhone 3GS • iPhone 3G • iPod touch, andre generasjon eller nyere Game Center krever iPhone 4, iPhone 3GS eller iPod touch, andre generasjon eller nyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå