wthell Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hei. På min arbeidsstasjon på jobb har jeg opplevd noe ustabilitet og treghet på Windows 7 x32, samt problemer med autentisering mot AD. Jeg bestemte meg derfor for å reinstallere, og samtidig prøve Windows 7 x64. Etter oppstart fra installasjonsCD døde operativsystemet med error Bad_Pool_Header, også etter flere bootcycles. Maskinvareinfo: HP DC 7700p Minitower Intel Core2Duo 2.13GHz 4 GB Ram Nvidia Quadro NVS 440 Grafikkadapter (4 Skjermoppsett) Har prøvd å bytte ut minnebrikker, fjerne alle harddisker unntatt en, bootet mot Ubuntu som boottest(noe som funker fint, slik som det skal gjøre med Ubuntu =p), men ingenting ser ut til å hjelpe installasjonen av Windows 7. Så jeg sliter enda med en treg arbeidsstasjon. Noen som kan hjelpe eller har tips til feilsøking? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 tips 1. Bruk it-avdelingen (hvis dere har noen) tips 2. Bruk en orginal plate. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå