Jostein K. Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Heihei! Det er en melodi som går gjennom i sangen "Supreme" av Robbie Williams. Du kan høre den i introen, og utenom det kommer den igjen mellom versene. Det er ikke "I Will Survive" av Gloria Gaynor jeg mener. Jeg vet ikke om han har samplet sangen jeg mener, eller om det bare minner veldig om den, men jeg må finne ut av det. Jeg er 1000101010% sikker på at jeg har hørt den før, kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Supreme_%28song%29 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Det ser ut til å være Remember The Name av Fort Minor den minner meg om, men jeg er ikke helt overbevist.. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Endret 9. september 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Aha, selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå