Mr. A Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Virker som de fleste får skjegg før bart, men hos meg er det barten som er kommet lengst. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Passer bra til avataren din. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Passer bra til avataren din. I grunn ikke siden "barten" ikke vokser serlig på midten, men heller på sidene. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Weee. Not much, but still, it's something. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Begynte du i går eller? 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Mitt er så lyst, må nesten vente noen dager før fotobevis blir lagt ut Imma ginger Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Mitt er så lyst, må nesten vente noen dager før fotobevis blir lagt ut Imma ginger Trenger du tid til å farge det ? Bruker du hårfarge eller sprittusj ? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det kan forbli min hemmelighet Men fra spøk til revolver; blir en slags mørkerød farge når det har grodd en del Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Er veldig normalt å ha "rødt" skjegg virker det som, de fleste som er blonde vil ha et lite rødskjær i skjegget Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Det er våre viking-gener som gjør opp for mangelen av blod vi ellers skulle fått gjennom plyndring. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg kan kanskje gidde å bli med på en runde etter jul. Slekta liker ikke at jeg ser ut som en skjeggete boms FØR og under juletida samt at det ser ikke særlig bra ut å komme på aker ubarbert i en hel måned Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hmm, her er sjegget mitt en uke ut i november. Slutta vel å barbere meg rundt 1-1,5 uke før november, så tjuvstarta litt. Klassisk bilde m/øynene lukka, jaja Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg har spart opp til en goatee nå i ca 2 uker som begynner å bli ganskje tjukk Men jeg fikk jo ikke være med fordet såfuckyouguys Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke si du spiller paladin I alle fall, pappa er bartemenneske, og tenkte jeg skulle overraske han når jeg kommer jeg til jul, men HVORDAN klarer folk med under gjennomsnittet hårvekst seg gjennom de 3 første ukene hvor barten faen ikke ser ut? Må jo klistre lapp i panna om at jeg er klar over det, men sparer. Det er helt jævlig. Trikset mitt er å la hele fjeset gro, og så bare rake vekk resten når barten er moden. Men nå ser jeg enten ut som en blod-hipster, gringo eller homoikon med bart, så har aldri tatt den helt ut, dessverre. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg er delvis med, kind of. Har relativt beskjeden vekst mtp. at far og storebror har fullskjegg. Alt bortsett fra haka blir høvla over jevnlig, så haka mi er med i spillet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg er delvis med, kind of. Har relativt beskjeden vekst mtp. at far og storebror har fullskjegg. Alt bortsett fra haka blir høvla over jevnlig, så haka mi er med i spillet Det telles tydligvis ikke Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Selvsagt ikke. Det er som å være med på Fap-free måned men "jeg har jo sex med dama da, det går vel?". Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Da får jeg klare meg med å følge med her Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Følg med, post gjerne bilde uansett. Skjegg er awesome nok til å ikke måttes ignoreres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå