Analmeth Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 (endret) Har ikke barbert meg siden mandag, så jeg er med inntil videre. Men får se hvordan det ser ut i neste uke. Endret 6. november 2010 av Bunnskrap Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Sitter på skolen og klør meg i det lille skjegget jeg har. Og jeg skal søke jobb idag, skal bli interessant Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Man klager ikke på skjegget sitt unten pix for bevis. One week! Endret 8. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Jeg klager på skjegget mitt så mye jeg vil! det er alt for lite av det!!!! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Føle meg utkonkurrert. Er bare 17, dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Skit at jeg ikke la merke til denne tråden før nå da. Vurderer å hoppe inn likevel dersom det er lov? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har du ukeslangt skjegg? Ok! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Har sånne 3-dagers stubber, pluss "geiteskjegg" som ikke har vært barbert på et års tid. Får poste et søknadsbilde når jeg kommer hjem fra jobb, på om jeg får lov til å delta. edit: Jeg har dog stusset geiteskjegget i løpet av året da. Endret 8. november 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg lar det være opp til trådstarter å velge, selv om han ikke er myndig nok til fullverdig skjeggvekst. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Føle meg utkonkurrert. Er bare 17, dog. Jeg er og 17. Kan legge til at jeg har spart lenger enn bare November, da. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Whaaaat? o.o Duuude. 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Jeg lar det være opp til trådstarter å velge, selv om han ikke er myndig nok til fullverdig skjeggvekst. Som Slimda sier! vi får gjøre en vurdering Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Whaaaat? o.o Duuude. En jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen hadde fullskjegg i 10ende-klasse. Seriøst. Fullskjegg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Whaaaat? o.o Duuude. En jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen hadde fullskjegg i 10ende-klasse. Seriøst. Fullskjegg. Verden er ikke rettferdig! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg får forholdsvis mye SKJEGG (som dere kanskje ser), men barten er bare dun. Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Etter en ukes nonstop gaming fant jeg ut at jeg har fått bart. Jeg er 19, men still, BART FOR FAEN Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Etter en ukes nonstop gaming fant jeg ut at jeg har fått bart. Jeg er 19, men still, BART FOR FAEN 1 Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Ikke si du spiller paladin I alle fall, pappa er bartemenneske, og tenkte jeg skulle overraske han når jeg kommer jeg til jul, men HVORDAN klarer folk med under gjennomsnittet hårvekst seg gjennom de 3 første ukene hvor barten faen ikke ser ut? Må jo klistre lapp i panna om at jeg er klar over det, men sparer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå