Hyperio Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Der røyk barten. Resten kan få vokse litt til. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Området mellom nesa og overleppa er da så lite at det ikke har noe å si. Men jeg er sånn halvveis med da, i hvert fall for min egen del. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Førstepost fixd Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Skakke fikse den litt mer og hive på meg og da? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Sett meg opp også, har ikke shavet meg i November, men jeg tror jeg tar en "Hyperio" og jukser litt. Barten tar jeg, av den enkle grunn at det kiler meg så sinnsykt på nesa når jeg spiser, da begynner jeg å le, og maten detter ut... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 får du bart på nesa? 4 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Slig da var du satt opp Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 har ikke ekte skjeggvekst såjeg er utenå Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 får du bart på nesa? Haha, nei, men når jeg tygger så går leppa litt ut og opp, og dermed kiler håret meg... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Absolutt. En haug med pingler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg har måttet falle ut. Ikke fordi jeg ikke ville mer, men av praktiske årsaker. Er på jakt etter leilighet og det å gå ustelt på visning er ikke verdens beste ide. Så, sorry, gutta. Jeg er ute. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Tror jeg óg lars.. sikkert.. Sannheten er at du ikke kunne leve mer enn dager uten sex. *ristepåhodet* Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Førstepost fixd Eg er ikkje med? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Oppdatert igjen Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg vil også stå i førstepost. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Etter 6 dager nå så måtte jeg stelle meg litt, barten er borte! Resten får stå, enn så langt:) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Jeg vil også stå i førstepost. Oppdatert Noen flere som vil stå i førstepost send meg en PM! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg er med! Men kommer nok til å ryke.. Vil helst ikke gå med skjeggbind på jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå