*F* Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 No-shave er no-shave. Barberblad og barbermaskiner skal ikke være i nærheten av ditt ansikt. Synest vi skal godta luking med pinsett, no pain no gain. Nei, syns ikke det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg er med. Har forsåvidt hatt No shaving september og october også, da. Men joa. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Forresten, tell intim-barbering? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Forresten, tell intim-barbering? ja, all barbering Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Kreves fotobevis av intimbarbering også eller? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Aw crap. I like your way of thinking, Knewt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Kreves fotobevis av intimbarbering også eller? :!: Det må da vel være lov å stusse det? Hvis ikke ser det passe dumt ut, iallefall for min del. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Så vidt jeg vet er det ingen som har sagt noe om underlivet. Det er snakk om ansiktshåret, men det er fortsatt lov å være pen og pyntelig i skrittet for den som vil. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Gjelder bare hodet, gjør som dere vil med resten av kroppen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Er det ei eller anna sida der ein finn meir informasjon? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 No-shave-november.com Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Gleder meg til bildene. Jeg skulle vært med, men lite skjeggvekst her dessverre(?). Endret 4. november 2010 av Jørgen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Er det ei eller anna sida der ein finn meir informasjon? Har laget ei facebook gruppe som liksom er "greia" i år, men har ikke orket å skrive noe spess mye om det. http://www.facebook.com/event.php?eid=143697688999880 Endret 4. november 2010 av Petter Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Det bør være en avstemming på slutten av måneden over hvem som har det kuleste / beste skjegget. 1 Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 etter dere er ferdig får dere en random hver på denne. skulle ønske jeg kunne blitt med her også, men har desverre ikke fått skjeggvekst enda. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg går for "Federation Standard" denne måneden dessverre. Må se pen og pyntelig ut vettu. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Går vanligvis for en van dyke stil. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Har nok dessverre ikke nok skjeggvekst til å kunne ha noe "frisyre" men lar det gro i november for morro Lenke til kommentar
storken Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Tror jeg skal prøve meg på Hollywoodian, om den feiler blir det nok sparrow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå