Petter Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Da har vi begynt! Håper alle koser seg med skjegget sitt fremover Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Jeg vil ha skjeggvekst Føler meg som en femenin delfin... Lenke til kommentar
probin Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 ah.. hadde vært dritmoro å vært med på!! må snakke med dama etterpå Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 ah.. hadde vært dritmoro å vært med på!! må snakke med dama etterpå trenger ikke snakke med hu om det da 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tydelig at du ikke har dame. 8 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Med nød og neppe overtalte jeg dama til å få lov. Så da blir det omtrent nosex-november samtidig. Det var kriteriet.. Menmen.. la gå! Har sikkert godt av det også.. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Trodde ikke 15-åringer fikk så mye skjegg jeg? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Nei, det får de ikke. Men så har det seg sånn at jeg ikke er 15, og har nok av skjegg å ta av la gro! Endret 1. november 2010 av diskutant Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Trodde ikke 15-åringer fikk så mye skjegg jeg? Eg får Men det har enno ikkje nådd sitt fulle potensiale, så det hadde sikkert sett litt ræv ut om eg ikkje barberte meg. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Men det har enno ikkje nådd sitt fulle potensiale, så det hadde sikkert sett litt ræv ut om eg ikkje barberte meg. :!: Bli med, og vis resultat etterpå! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Vet ikke om jeg kan være med. Vi får se. Har en jobb som gjør at jeg bør se "plettfri" ut. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Eg hiv meg med i siste liten dersom det går an! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Eg hiv meg med i siste liten dersom det går an! Regner med at det ikke er noe problem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tror jeg gjør det jeg også. Selv om jeg har tjuvstarta litt. Har ikke barbert meg siden før helgen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Hvorfor er ikke Gavekort med? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Går det an å være med om man kun kjører goatee? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 No-shave er no-shave. Barberblad og barbermaskiner skal ikke være i nærheten av ditt ansikt. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 No-shave er no-shave. Barberblad og barbermaskiner skal ikke være i nærheten av ditt ansikt. Synest vi skal godta luking med pinsett, no pain no gain. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 ...du mener napping? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå