Gå til innhold

No shaving november!-Ryker du ut send meg en PM!

Petter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såklart er det ikke det, men etter en måned får man ganske mye sjegg, og jeg nekter å tro at du klarer å holde det rent en hel dag. Faller sikkert ned litt brødsmuler, du er litt uheldig med en brus..

(For ikke å snakke om hvor stygt det sannsynligvis kommer til å bli når det vokser fritt)

Lenke til kommentar

Det er da vel bare å spise normalt å børste skjegget i ny og ne? Å drikke ordentlig ser jeg ikke på som store utfordringen, skulle jeg nå være uheldig å søle litt så går det sikkert bra å ha noen brusrester liggende i noen timer.

Lenke til kommentar

Såklart er det ikke det, men etter en måned får man ganske mye sjegg, og jeg nekter å tro at du klarer å holde det rent en hel dag. Faller sikkert ned litt brødsmuler, du er litt uheldig med en brus..

(For ikke å snakke om hvor stygt det sannsynligvis kommer til å bli når det vokser fritt)

Å nei, for guds skyld ikke brødsmuler! Og om det blir stygt eller ikke kommer jo helt an på. Finnes jo folk som kler det.

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg å gro en såkalt Chin curtain. Har ikke giddet å gi det en ærlig innsats, men tror uansett ikke jeg klarer noe lignende denne kosten her:

post-116737-1288040335,4649_thumb.jpg

Siden det ikke er lov å røre skjeggveksten over hodet gidder jeg ikke delta.

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...