Diskutant Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 rpp-tråden? Hvor? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kjære vene. Ok, jeg er jente/kvinne, og jeg har aldri postet i RPP tråden Noen spesiell grunn til at det står "Male" på profilen din ? 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Antakelig for å slippe 1000 «omg, du er jente, tazte priv?» meldinger i innboksen hver gang ho logger seg på. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Snart ferdig! Steike eg gler meg til å få vekk mirakkelset! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Han i profilen min er en gutt, tror folk at det er meg det er bilde av? Jeg er ikke en død mann på rundt 36 år fra USA nei. Nok Off-topic nå Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det står under "kjønn" at du er "male". Ikke bildet vi snakker om. Se på bildet jeg postet på forrige side, så ser du det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Det står under "kjønn" at du er "male". Ikke bildet vi snakker om. Se på bildet jeg postet på forrige side, så ser du det. Fordi figuren på bildet, Jason «Something» er en gutt. Hun har en "konsept-profil", kan man si. Noe som er litt kult og egent. Alle opplysninger og bilde stemmer overens med denne Jason. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Snart ferdig! Steike eg gler meg til å få vekk mirakkelset! WHAT? Behold skjegget for pokker! (så fremt det er skikkelig) Jeg har ingen planer om å slutte å la det gro etter måneden er slutt. Skal riktignok stusse det litt og fjerne tulleskjegget på kinnene, men skjeggete skal jeg bli! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Snart ferdig! Steike eg gler meg til å få vekk mirakkelset! WHAT? Behold skjegget for pokker! (så fremt det er skikkelig) Det er det som er problemet. Det er rett og slett jævligt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 No pic no proof! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Dere har vist vært i selskap fra litt mer kommersielt hold. link Lenke til kommentar
NevS123 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det her blir helt feil! Man kan ikke ha no-shave november, det ødelegger hele advents-bart dealen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Synd at jeg ikke så tråden før 6 november eller noe, men jeg har ikke shavet meg siden da, ville jo se hvordan jeg kom til å se ut Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Kom med bilder da vel! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det her blir helt feil! Man kan ikke ha no-shave november, det ødelegger hele advents-bart dealen. Og hva er det for noe? Skal forresten la skjegget gro videre. Men det virker som om det har stoppet opp. Eller, det går saktere. Må også klippe håret en eller annen gang nå før jul og da frykter jeg at det vil se mer jævlig ut. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Mitt bidrag til denne tråden, ga meg en dag for tidlig, men det får gå. Endret 29. november 2010 av Sink 7 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du har jo heftig skjegg. Skulle tatt være på det, eller deler av det. Bare frisert det litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Det her blir helt feil! Man kan ikke ha no-shave november, det ødelegger hele advents-bart dealen. Med mindre du er streng kristen og følger advent slavisk kan jeg se for meg at det gjerne blir det, men igjen så er det ingenting i veien for å spare videre på barten du fikk i november i desember? Evt. barbere seg så snart desember begynner og bare spare bart? Edit: Enig med Hyperio. Jeg vil være eldre og ha mer solid skjeggvekst. :< Endret 29. november 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 Bare noen timer igjen! Hva trenker folket? Noen som har fått sansen for skjegget og vil beholde det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Ja, jeg tenker jeg barberer meg til jul jeg. Kanskje jeg stussser neckbeardet da. Det ser virkelig ikke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå