Alliha Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Morsomt nok har jeg en liten rundt flekk litt under haka som det ikke gror noe som helst. Yay! Eg er ikkje den einaste! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har mine blanke flekker ovenfor haka på hver side nedenfor munnen og jeg har vist også et blankt punkt på barten på min venstre side som gjør at den ser jævlig wierd ut. Skal jeg ha bart fast så må jeg nok trimme i overkant og ut for at det skal se jevnt ut. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det der med at no-shave blir no-sex er tull. Skjegg er sexy! Det har blitt mer på typen etter at han ble med på dette. Han ser såå mye bedre ut med skjegg! (Kanskje ikke barten, men den kan en lære seg å leve med i et par uker til) Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Morsomt nok har jeg en liten rundt flekk litt under haka som det ikke gror noe som helst. Yay! Eg er ikkje den einaste! Vi burde lage en klubb. Jeg har mine blanke flekker ovenfor haka på hver side nedenfor munnen og jeg har vist også et blankt punkt på barten på min venstre side som gjør at den ser jævlig wierd ut. Skal jeg ha bart fast så må jeg nok trimme i overkant og ut for at det skal se jevnt ut. Har noen blanke flekker nedenfor hver munnvik også. Ingen helskjeggus på meg. Men jeg overlever, passer perfekt til goatee/chin curtain som jeg ofte kjører uansett. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det der med at no-shave blir no-sex er tull. Skjegg er sexy! Det har blitt mer på typen etter at han ble med på dette. Han ser såå mye bedre ut med skjegg! (Kanskje ikke barten, men den kan en lære seg å leve med i et par uker til) Hei! 5 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det der med at no-shave blir no-sex er tull. Skjegg er sexy! Signed! 1 Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Definitivt, forrige uke var en bra uke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Da har jeg nok en gang blitt fortalt av en vakker jente at jeg må barbere meg. Det har ikke skjedd før denne uken, da fire stykker har fortalt meg, og jeg har sett mye verre / mer sjuskete ut før. Ja ja, jeg gir ikke opp for noen fruentimmers skyld. Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kjøp en tweedjakke! Den og skjegg er en sikker vinner, jeg visstnok intelligent og moden ut. Faktum er at jeg kanskje er den mest barnslige 25-åringen i Norge, men det synes ikke på utsiden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har en tweedjakke, med sixpence og det hele. En gammel røykejakke fra mange herrens år siden. Jeg må bare komme meg ut til bestemor for å ta den med tilbake. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 i tillegg til det så virker det som om skjegget vokser saktere nå når det er kaldt ute. Det tror jeg ikke stemmer. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har en tweedjakke, med sixpence og det hele. En gammel røykejakke fra mange herrens år siden. Jeg må bare komme meg ut til bestemor for å ta den med tilbake. Eg har duffel coat og six pence. Følar meg skikkeleg klassisk når eg går med det. Mogleg at det er litt feil i og med at eg bare er 17. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Pff. Nada feil med det. Jeg brukte sixpence store deler av ungdomsskolen. Og kjøpte duffel coat i forfjor og det er en av de beste investeringene jeg har gjort klesmessig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Siden jeg likevel må se skikkelig ut på lørdag, så tok jeg en tiltrengt barbering i kveld. Jeg barberte ikke helt tett. Noe isolasjon må jeg ha når nordavinden blåser som verst. Jeg lot bare det beskjedne hakeskjegget mitt stå urørt. Med andre ord, jeg er ute. Men jeg lover å prøve igjen om et par måneder. Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Jeg hiver meg på i denne tråden her jeg. Har meldt meg på på Facebook, men har glemt denne tråden Har ikke barbert meg siden 31. oktober Forresten, alle 17 åringer som klager kan ta seg en bolle, det er fullt mulig å ha grei skjeggvekst selv om man er 17 år Legger ved et bilde av meg som 17 åring Og nei, det var ikke veldig pent EDIT: Og jeg SKAL holde ut hele november, siden Lars trakk seg så er det noen som må sørge for at familiens ære blir opprettholdt! Endret 18. november 2010 av Sigralix 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Var det du som spilte i Harry Potter-filmene? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 i tillegg til det så virker det som om skjegget vokser saktere nå når det er kaldt ute. Det tror jeg ikke stemmer. Det gjør det sikkert ikke heller, men det virker sånn. Så har jeg konspirert med at blodgjennomstørmningen i kroppen blir svakere på vinteren pga kulden, noe som igjen gjør at skjegget vokser saktere. Men som sagt, det er sikkert ikke slik. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg har en erfaring på akkurat det der. Når det er vinter må jeg barbere meg ca 2 ganger i uka for å ikke ende opp som en boms. Om sommern kanskje en gang hver tiende dag. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 hmm, jeg føler at jeg må barbere meg oftere på sommeren. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 For meg er det vintern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå