€uropa Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Som b-real har jeg litt hakeskjegg, men ikke så mye. Men jeg har mer skjegg foran ørene og litt nedover kinnene. Jeg tror jeg har litt mer på venstre side av haka enn høyre. Aldri før har jeg latt det vokse så langt og ustelt overalt. Jeg kommer til å se ut som en uteligger innen slutten av måneden. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hehe, godt dere holder ut. Prøver å jobbe på chin curtainen min, men det er ikke lett. Det vokser for lite på kinnområdet. Men tror ikke jeg ser helt retarded ut ennå så holder ut litt til. Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Barten min begynner å ta en sving til det værre, huff - det å trimme litt her og der begynner å friste veldig! 2 uker igjen, værre er det at ei jeg har et godt øye til kommer på fest hjemme til meg mot slutten av november. Må klare å holde meg hard Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Er hun fin nok så blir du nok hard. Lenke til kommentar
geil Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 For sent å få ført seg på lista? Jeg barberte meg sist 31. oktober, og har ikke rørt det siden. Dessuten storken er det bare å by på en mustache ride, null problem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 For sent å få ført seg på lista? Jeg barberte meg sist 31. oktober, og har ikke rørt det siden. Dessuten storken er det bare å by på en mustache ride, null problem. Send en pm til Petter og hør. Lenke til kommentar
geil Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Done Spørsmålet er om man skal være så mandig at det blir nosex-november som en følge av det. Dette kan forøvrig avkreftes med høye kneløft. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Tror jeg må frisere litt imorra, siden jeg skal til Banken og slikt. Får se hva som skjer. Har uansett bilde jeg poster imorra! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Selvom barten ikke er stort mer enn dun begynner den å irritere meg kraftig nå. Lenke til kommentar
storken Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 For sent å få ført seg på lista? Jeg barberte meg sist 31. oktober, og har ikke rørt det siden. Dessuten storken er det bare å by på en mustache ride, null problem. Hadde stussing vært lov (noe jeg har fått inntrykk av at det ikke er), så hadde det ikke vært så stress nei Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Tror jeg må frisere litt imorra, siden jeg skal til Banken og slikt. Får se hva som skjer. Har uansett bilde jeg poster imorra! Meget skuffet over at dette kommer fra deg! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 moustaches make a difference 6 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Tror jeg må frisere litt imorra, siden jeg skal til Banken og slikt. Får se hva som skjer. Har uansett bilde jeg poster imorra! Meget skuffet over at dette kommer fra deg! Leilighet og lån er litt viktigere enn no shaving november. Men frykt ikke, jeg tok bare sidene. Pix z00ns *edit* Før: Etter: Ser jo tullete ut uansett, men det får jo gå. Endret 15. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Flink gutt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 "Neimen, har du fått skjegg?! " People likes it. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 "Skjeggbusten frå Suldal." Ikkje her. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Da er jeg beskjegget på mitt nye bankkort. I is looking good. Men det har jo jeg alltid gjort. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Jeg ser ut som en fjott med mopedbart, noe jeg er... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har ikke fått med meg denne tråden før nå, men har vært med på Facebook-gruppen siden oktober en gang (og uansett ikke barbert meg siden midten av oktober), så jeg er med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå