Geir Willy Haugen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Datacolor lanserer et verktøy som skal hjelpe deg å finjustere autofokusen på kameraet ditt. Les mer Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Gjesp, stønn - gammelt nytt. Selv har jeg hatt LensAlign i mange år. Men det er iallefall flott det blir litt konkurranse på området. Helt nytt, er det som sagt, ikke. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Spennende. Virker veldig lett og greit. Denne skal jeg faktisk gå til anskaffelse av når den kommer. Sliter med backfocus på min 24-70, og siden han jeg kjøpte den av ikke hadde kvittering (...), får jeg ikke justert det hos Serviceproffen... Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hva gjør denne som jeg ikke kan få til med et par pappskiver, ark med sort/hvitt-mønstre fra printeren, en ugjennomsiktig linjal og litt teip? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Samme tanke har jeg, justerte mitt kamera i forhold til mine objektiv med et A4 ark med et liknende mønster på. Dette ble lagt på et bord, kamera på tripod med en 45 graders vinkling ned. Bra nok fokus for min del ^^ Lenke til kommentar
mariu1519 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hehe, lenge leve the self made man ^^, Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg sier bare wow. Dette er noe jeg kan faktisk gidde å bruke Er enn del andre løsninger, men denne ser ut til å være virkelig lettvint 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg