Pysj Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Lei av å skrive på skjermen? Nå finnes snart et fysisk qwerty-tastatur til den nyeste Iphone. Les mer Lenke til kommentar
norgi Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 slik burde lages til Desiren Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Gjør bare telefonen enda tykkere og styggere, og selv har jeg aldri hatt noe behov for fysisk tastatur på Desire. Fullstendig bortkastet. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Den er koblet via den propertiære porten til apple.. det er et helt deksel som festes rundt selve iphonen og gir den en skikkelig plastfølelse tror jeg.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Haha, ingen som vil ha dette Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Den er koblet via den propertiære porten til apple.. det er et helt deksel som festes rundt selve iphonen og gir den en skikkelig plastfølelse tror jeg.. Den kobles til via bluetooth, lades via microUSB. Lenke til kommentar
norgi Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 ja men fakta er jo at en er mye fortere på fysisk tastatur en på skjerm, og jeg er ikke spesielt bra på skjermtastatur. Men vis i helletatt ville jeg har hatt en som gli ut på underside og ikk på langsiden. Men det vil vel ikke skjer allikevel og vis så bli det vel verken billig eller praktisk, pga mircousb lading. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Haha, ingen som vil ha dette Haha, der tar du vitterlig feil. Snakk foræ' sjæl. Jeg vil ha! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 ja men fakta er jo at en er mye fortere på fysisk tastatur en på skjerm, og jeg er ikke spesielt bra på skjermtastatur. Men vis i helletatt ville jeg har hatt en som gli ut på underside og ikk på langsiden. Men det vil vel ikke skjer allikevel og vis så bli det vel verken billig eller praktisk, pga mircousb lading. Skriver man virkelig raskere på en mobil med fysisk tastatur enn på en med skjermtastatur? Det finner jeg vanskelig å tro. (Eller kanskje jeg missforstod her ) Har du muligens en link? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg gjør jaffal det. Dessuten mye lettere å treffe. Har du forsøkt å skrive en SMS med iPhone på feks. buss eller i baksetet på bil? Meget vanskelig. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg gjør jaffal det. Dessuten mye lettere å treffe. Har du forsøkt å skrive en SMS med iPhone på feks. buss eller i baksetet på bil? Meget vanskelig. No problemo! Hvis ikke veien er veldig humpete da Syntes det bare så veldig stygt ut jeg da men er sikkert praktisk. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Fysiske taster har nok enkelte fordeler slik som at man kan til en viss grad kjenne hvor knappene er. Men i ren hastighet av folk som er godt trent vil jeg tro et bra skjermtastatur er vesentlig raskere enn et fysisk tastatur, i allefall i denne størrelsen. iPad sitt skjermtastatur i forhold til et fysisk netbook tastatur vil nok gå andre veien Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Går vel fortere med å skrive med swype enn med et fysisk tastatur Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det gjør det sikkert, uten at jeg har testet Swype selv. Jeg har tilgode å se Swype slå f.eks skjermtastaturet på iPhone. Link gjerne til eventuelle klipp Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Nå vet jeg ikke hvordan det er å skrive på iphone tastaturet, da jeg aldri har prøvd det. Men nå nylig så ble den raskeste sms gjort med swype i Guinness World Records http://phandroid.com/2010/08/24/text-message-speed-record-broken-thanks-to-swype-on-the-samsung-galaxy-s/ swype vs iphone Endret 8. september 2010 av ironman666 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Også lar vi noen trente personer prøve på iPhone: http://www.iphonehacks.com/2010/03/iphone-user-types-incredible-83-wpm-attributes-speed-to-capacitive-touch-screen.html 81 og 83 ord i minuttet er ikke så verst Edit: Glemte jo den andre linken http://www.pocket-lint.com/news/32110/iphone-81-wpm-virtual-keyboard Endret 8. september 2010 av PL610 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Endelig noe som gjør at man kan begynne å vurdere iPhone som et alternativ. Hardware-tastatur burde vært integrert fra dag én... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hadde jeg ville hatt fysisk-qwerty på telefonen min hadde jeg nok heller valgt en annen telefon fremfor å koble på noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg