Pesico Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Som sikkert mange andre her så hender det jeg kjøper spill på Videogamesplus.ca. Lurer på om noen har bestillt der i det siste og vet nøyaktig antall dager det tar fra du får mail om at ordren er "shipped" til du mottar den (forutsatt at den ikke blir stoppet i tollen). Jeg fikk mail i kveld (tirsdag) om at de hadde sendt pakka mi og lurer på om jeg kan forvente å få den i løpet av uka eller neste? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Har variert kraftig på leveringstid derfra. Når jeg bestilte PS3en min for 4 år siden, så gikk det 1 uke fra jeg klikka buy til jeg hadde den på døra. I etterkant har jeg bestilt 1 blu-ray kontroll som tok litt i underkant av 2 uker. Jeg bestilte også en sixxaxis som tok 2 uker. Men så gikk det rett under 1 uke når jeg bestilte Assassins Creed. Så det varierer litt. Men aldri tatt mer en 2 uker. Endret 8. september 2010 av Hille Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Var ikke tiden fra du klikker buy now jeg lurte på, men heller tiden fra de sender pakka til den kommer frem. Endret 10. september 2010 av Pesico Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 heh, sjekker som regel aldri når ting blir sendt. Men du har vertfall et utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå