Gå til innhold

Tulleringe Katalogen (Samletråd for nr)

*F*

Anbefalte innlegg

Hei! Tulleringing er en god gammel aktivitet som serlig barn, men også voksne, komikere osv har benyttet i lang tid, rett og slett fordi det er GØY.

Selv pleier jeg å gjengen å sitte på skype å ringe rundt, gruppesamtaler med tulleringing er altid morro, kan sitte timer til dagen slik.

Man kan f.eks ringe så mye man vil til alle hustelefoner i Norge for kr 39,99 per måned.

Så da tengte jeg å lage en samletråd for slike nummer. Privatnummer kan vi vel utelukke ettersom det sansynligvis vil gå i mot reglene her(?).

Men div orginissasjoner som er gøye å ringe til, bensinstasjoner, pizzabakere, hotell, ja kom med dem.

Ledd ved følgende Info:

- Telefon nr

- Bedrift/Orginissasjon

- Åpningstider

- Helst en beskrivelse

PS: Ingen mobiltelefoner eller betalingstelefoner, alle nr skal være norske.

Etterhvert som dere kommer med forslag vil førsteposten oppdateres :)

Diskusjon ruindt tulleringing er også akseptert i tråden :)

Liste:

<kommer>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hørt om han, men leste igjennom Wikipedia artikkelen om han nå, det går jo frem at han har bedrevet ekstremt grov telefonterror (jeg snakker forresten om tulleringint, ikke telefonterror).

Han har sørget for enorme unødvendige økonomiske tap for div bedrifter og enheter, samt hindret politi og syke"folk" i arbeidet sitt ved falske meldinger, han har gjort ting som har fått folk til å virkelig lide, samt nesten blitt drept.

Det jeg snakker om er mer på dette nivået:

http://www.youtube.com/watch?v=nExaShYX4S4

kan umulig være ulovlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...