Gå til innhold

Spille Ps3 online - Nat-Type: Mislykkes

hallyboy

Anbefalte innlegg

Hei!

Når jeg kobler opp min ps3 til internett får jeg følgende tilbakemelding på forbindelsestesten:

Skaffe IP: Lykkes

Koble opp til internett: Lykkes

Playstation network: Lykkes

Upnp: Tilgjenelig

Nat-Type: Mislykkes

Med andre ord, kan jeg laste ned demoer osv, surfe på nett osv på min ps3, men når det kommer til å spille online, funker det dårligere.

Jeg bor på en studentbolig, og får nettet mitt via Studentskipnaden, så får ikke endret så mye med porter osv på ruter. Noen som vet om noe jeg kan gjøre? Klienter som kan være behjelpelige?

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tolker "mislykket" som at PS3 ikke helt greier å finne ut hva slags NAT type du har.

Har du prøvd å spille online ? I så fall hvilke ?

Jeg har testet ut de fleste av spillene mine online, blandt annet fifa 10, call of duty modern warfare 2, gta 4, metal gear solid osv.

Kommer ikke i kontakt med andre spillere ser det ut som.

Lenke til kommentar

Jeg går på høyskolen i telemark.

Leste litt på studentskipnadens hjemmesider nå, og det står at nettet er knyttet opp til internett via uninett.

Annen informasjon : "tjenester som settes opp på hybelnettet skal ikke være tilgjengelig fra andre nett i høgskolen eller fra internett. Dette betyr bla. at de fleste UDP porter er stengt og at TCP forbindelser bare kan settes opp fra maskiner på hyblenettet. "

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...