Gå til innhold

Fairy Tail manga - spoileradvarsel


Anbefalte innlegg

Når det i skrivende stund har gått 199 kapitler uten en egen tråd for denne serien, finner jeg det for godt å opprette en.

 

Og med den kommene arc'en nå som Natsu & Co + Lisanna nettop har vendt hjem fra Edolas, hva er folks forhåpninger til fremtiden?

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har syntes det er litt rart at dette forumet ikke har en tråd for en serie som Fairy Tail.

 

Uansett så må jeg si at serien er bra, selv om den har begynt å gå meg en del på nervene med alle asspullene de trekker fram + rushen de har med å gjøre ting. Spesielt var jeg skuffet over kapittel 199 pga. måten de bringte Lisanna til livet igjen på.

Ok, jeg forsto greia med at 'all sikkert ønska det' men kapittelet virket så...inklempt og følelsesløst. Reaksjonene til de i guilden var ganske urealistisk og hele måten det ble gjort på var rett og slett dårlig! Det var stoff verdig 3-4 kapittel og han brukte ett eneste ett på det! I forrige uke så sa jeg til meg selv "er sikkert fordi han vil ha en skikkelig plottwist i kapittel 200 eller noe slikt..." men nå ser jeg at det ikke er faktumet. Kapittel 200 var ikke noe spesielt og bringte oss ikke noe spesielt borsett fra noen uvisseheter om at gildartz blir, og en fyr som tydeligvis dreper folk bare ved å være nær dem...Jeg er skuffa.

 

Vel, i det minste er det forsatt bedre en bleach og den har plenty med muligheter for å ta seg opp igjen fra dette (lille) høle den ramla ned i. GO FAIRY TAIL :D

 

EDIT: Glem det jeg sa om at kapittel 200 var dårlig. Leste det igjen nå nettopp og oppdaget at vi ble introdusert til det nye guild councilet som ikke kommer til å ta shit ifra fairy tail! Så YAY!

Endret av B-E-T-A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er heldigvis sant. Min forrige post, selv om det er en angry rant så ikke ta det som at jeg ikke liker Fairy Tail. Det er min favorittmanga rett etter One Piece(1.) og Naruto(2.) og for meg så er den blant de tre store. Bleach har havnet et sted på 6. eller 7. plass. Minner meg på at jeg burde lese Rave Master(Fairy Tail er ettersigende stappet med Rave referanser).

Lenke til kommentar

har gjort litt research og funnet ut at kapittel 201 ikke var 'tidlig ute' men Fairy Tail har istedenfor forandret release datoen sin til fredager no. "Or so says the interwebz" :p

 

Uansett blir dette en interesang arc(endelig litt fokus på Cana) og vi får se hva noen andre av medlemmene kan. Men hva i faen gjør Levi der? Blir interesant å se hennes evner bli brukt fult ut.

 

EDIT: Kapittel 202 er ute på Mangastream nå. Dette ser ut som det kommer til å bli en ganske interesang arc. Lurer på hvilken krefter Myst har vis han var lært opp av Mystogan.

 

...Hvordan har det seg egentlig? Hvordan kan Mystogan som ikke har indre magiske evner lære opp en som har det? Eller er dette enda en Ex-quip fyr? Hmmm...

Endret av B-E-T-A
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

En liten dump er ja, men Fairy Tail er lett på vei til å måle seg med de tre store i Shonen Jump.

På ingen måte, spør du meg. Selv om Bleach og Naruto tidvis har hatt tvilsomme tendenser til å være på vei nedover, så har de et helt annet ambisjonsnivå som setter et markant skille mellom dem og Fairy Tail. Det blir liksom litt som en lillebror mot en storebror. Alderen tar han aldri igjen. hmm.gif

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...