aip Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skal kjøpe meg en ny mobil, da min gamle deisa ganske hardt i gulvet, og etter det ble litt treg. Har sett på Xperia foreløpig, men ser at den ene ikke har radio og den andre ikke har fått så gode kritikker fra privatpersoner. Dette er mine kriterier: - Minimum 5mpx kamera - radio (ja jeg VIL ha radio - blir ofte brukt på tur med hunden, gidder ikke kjøpe egen radio, den blir ikke tatt med overalt uansett) - Grei musikk spiller med grei lyd - god nok lagringskapasitet (ikke bare 2gb) - helst en form for kalender der du kan legge inn alarmer med tekst Kommer ikke på noe mer i farten. Vil ikke ha iPhone, og ikke noen mobiler i 10.000kr klassen. Skal kjøpe uten abonnement. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hei! Flyttet tråden over til "Hjelp til valg av telefon, operatør eller leverandør" som er et mer passende sted for tråden. Emnetittelen var også lite beskrivende, da den forteller lite om hva slags mobil du er ute etter. Anbefaler også å lese tråden "Med fokus på emnetitler", da det vil gjøre det lettere for brukere å vite hva de klikker seg inn på og dermed også hjelpe deg. Som vanlig taes reaksjoner på PM, og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå