krangel Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 hei jeg har tenkt å kjøpe scooter da jeg snart er 16 år. Tingen er at jeg vil ha muligheten til å følge fartsgrensen når jeg kjører rundt i byen (60 kmt nesten overalt) og at den kal kunne dra godt i oppoverbakker. Hvordan kan jeg enkelt og billig trimme scooteren slik at den ikke er blodtrimma, men bare "litt oppgradert" på en måte? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) # link fjernet # Spør heller der. Denne tråden blir stengt ganske fort da det ikke er lovlig å diskutere slikt på dette forumet. Endret 8. september 2010 av datating Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 hei jeg har tenkt å kjøpe scooter da jeg snart er 16 år. Tingen er at jeg vil ha muligheten til å følge fartsgrensen når jeg kjører rundt i byen (60 kmt nesten overalt) og at den kal kunne dra godt i oppoverbakker. Hvordan kan jeg enkelt og billig trimme scooteren slik at den ikke er blodtrimma, men bare "litt oppgradert" på en måte? Noen ganger så får man så jævelig lyst til å kalle folk idioter. I dette tilfellet kan jeg faktisk ikke dy meg. Idiot. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1099183 Les reglene før du bestemmer deg for å bryte norsk lov. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 beklager er ny på forumet, visste ikke at det var ulovlig å snakke om her. er faktisk farlig å kjøre moped i 45 kmt i en 80 sone, så kall meg ikke en idiot for at jeg spør om hjelp. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 det er værre hvis du kjører i 60 i 80 sone, da hvis du blir dyttet av veien eller noe slikt er det plutselig "mye" raskere. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 tenkte bare å kjøre i 60 i 60 sone. Skal kun bruke den til og fra skolen og litt kjøring med kompiser. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Javel. Forandrer det faktum at du skal gjøre det lovene våre? Nei. Forandrer det reglene for dette forumet? Neppe. Er dette noe vits å diskutere til stadighet i dårlige tråder med de samme argumentene? Nei. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Stenges pga. brudd på retningslinjene. Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Hvis du er usikker på reglene, så kan du ta en titt her. Endret 8. september 2010 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg