forumm Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg leter etter en trommis å spille med. Jeg er selv gitarist/vokalist, jeg kan synge og screame. jeg spille også rythme og soloer på gitar. Han må kunne thrashete speed metal (double pedaler, blasting osv.) og god oppfinsomhet. Fett med en som hører på type, Trivium, Dimmu Borgir, Amon Amarth, Dream Theater, Sylosis, Keep of Kalessin, Lamb of God osv. Jeg er 16 år, så helst ikke mye eldre eller yngre jeg bor på Kolbotn. Jeg har masse ideer og riff, så er drit keen på å komme i gang Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Høres fett ut Litt om meg: 16 år Bor i drøbak, går på ski vgs Hører på/spiller til: De fleste av bandene du nevnte + COB, Slipknot, The Black Dahlia Murder, Slayer, Shadows Fall, Arch Enemy, Necrophagist, All That Remains, Whitechapel, og mange fler... Lenke til kommentar
forumm Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Høres fett ut Litt om meg: 16 år Bor i drøbak, går på ski vgs Hører på/spiller til: De fleste av bandene du nevnte + COB, Slipknot, The Black Dahlia Murder, Slayer, Shadows Fall, Arch Enemy, Necrophagist, All That Remains, Whitechapel, og mange fler... Fett! Går du på musikk? Har du sjangse til å komme til Kolben sånn 2ganger i uka? Btw, hva heter du? Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Høres fett ut Litt om meg: 16 år Bor i drøbak, går på ski vgs Hører på/spiller til: De fleste av bandene du nevnte + COB, Slipknot, The Black Dahlia Murder, Slayer, Shadows Fall, Arch Enemy, Necrophagist, All That Remains, Whitechapel, og mange fler... Fett! Går du på musikk? Har du sjangse til å komme til Kolben sånn 2ganger i uka? Btw, hva heter du? Går ikke musikk nei... Kan sikkert komme meg dit, blir det etter skolen eller i helgene tror du? Hva heter du? Går du på Oppegård eller Ski? Jeg heter Julian (se nicket) Lenke til kommentar
forumm Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Høres fett ut Litt om meg: 16 år Bor i drøbak, går på ski vgs Hører på/spiller til: De fleste av bandene du nevnte + COB, Slipknot, The Black Dahlia Murder, Slayer, Shadows Fall, Arch Enemy, Necrophagist, All That Remains, Whitechapel, og mange fler... Fett! Går du på musikk? Har du sjangse til å komme til Kolben sånn 2ganger i uka? Btw, hva heter du? Går ikke musikk nei... Kan sikkert komme meg dit, blir det etter skolen eller i helgene tror du? Hva heter du? Går du på Oppegård eller Ski? Jeg heter Julian (se nicket) Jeg heter Åsmund. Jeg går ikke på skole nå (slutta på skolen jeg begynte på pga. jeg ikke trivdes, og fikk ikke skoleplass etter det.) så jeg kan best på onsdag og torsdag egentlig. det er litt dritt da.. men vi kan vel bare prøve en gang så ser vi om vi fortsetter og sånn, så kan vi finne ut noe mer etter det Lenke til kommentar
forumm Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Høres fett ut Litt om meg: 16 år Bor i drøbak, går på ski vgs Hører på/spiller til: De fleste av bandene du nevnte + COB, Slipknot, The Black Dahlia Murder, Slayer, Shadows Fall, Arch Enemy, Necrophagist, All That Remains, Whitechapel, og mange fler... Fett! Går du på musikk? Har du sjangse til å komme til Kolben sånn 2ganger i uka? Btw, hva heter du? Går ikke musikk nei... Kan sikkert komme meg dit, blir det etter skolen eller i helgene tror du? Hva heter du? Går du på Oppegård eller Ski? Jeg heter Julian (se nicket) Jeg heter Åsmund. Jeg går ikke på skole nå (slutta på skolen jeg begynte på pga. jeg ikke trivdes, og fikk ikke skoleplass etter det.) så jeg kan best på onsdag og torsdag egentlig. det er litt dritt da.. men vi kan vel bare prøve en gang så ser vi om vi fortsetter og sånn, så kan vi finne ut noe mer etter det hva er nummeret ditt btw? Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg heter Åsmund. Jeg går ikke på skole nå (slutta på skolen jeg begynte på pga. jeg ikke trivdes, og fikk ikke skoleplass etter det.) så jeg kan best på onsdag og torsdag egentlig. det er litt dritt da.. men vi kan vel bare prøve en gang så ser vi om vi fortsetter og sånn, så kan vi finne ut noe mer etter det Det høres bra ut. Vi kan prate mer på msn eller noe. Sender deg en pm Lenke til kommentar
forumm Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Jeg heter Åsmund. Jeg går ikke på skole nå (slutta på skolen jeg begynte på pga. jeg ikke trivdes, og fikk ikke skoleplass etter det.) så jeg kan best på onsdag og torsdag egentlig. det er litt dritt da.. men vi kan vel bare prøve en gang så ser vi om vi fortsetter og sånn, så kan vi finne ut noe mer etter det Det høres bra ut. Vi kan prate mer på msn eller noe. Sender deg en pm msn`en min er mongo så vi kan sikkert snakkes på face eller no..? hva heter du til etternavn? så kan jeg adde deg Lenke til kommentar
forumm Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Jeg heter Åsmund. Jeg går ikke på skole nå (slutta på skolen jeg begynte på pga. jeg ikke trivdes, og fikk ikke skoleplass etter det.) så jeg kan best på onsdag og torsdag egentlig. det er litt dritt da.. men vi kan vel bare prøve en gang så ser vi om vi fortsetter og sånn, så kan vi finne ut noe mer etter det Det høres bra ut. Vi kan prate mer på msn eller noe. Sender deg en pm msn`en min er mongo så vi kan sikkert snakkes på face eller no..? hva heter du til etternavn? så kan jeg adde deg Lenke til kommentar
Julian666 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har sendt deg en pm nå, sjekk innboksen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå