greenman Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Leverte ps3en min til rep for en stund siden. Før jeg leverte den inn tok jeg sikkerhetskopiering av alle savene mine. Og bra var det da jeg fikk en helt ny ps3 tilbake. Jeg legger mappen med navn "PS3" inn igjen på minnepennen jeg tok sikkerhetskopieringen med. Tar den i PS3en, velger gjenoprett eller noe i den duren, men det kommer opp at minnepennen ikke inneholder savene. De filene som ligger på minnepennen husker jeg ikke helv hva heter (har ikke tilgang det den pcen atm) men det var .DAT filer. Kanskje 5-6 filer. Noen ideer på hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Putting The PS3 Game Saves Back In Place If you want to copy a savegame to your PlayStation 3, you’ll need to do the following: 1. Go to Game -> Saved Data Utility. 2. Way at the top you’ll see your storage drives. Click on the one you need. 3. Just like before, select the desired savegame and press triangle (). Then select Copy in the sidebar and choose to copy to your PlayStation 3’s hard drive. 4. Wait for it to finish copying, and you’re done! Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kanskje de ligger i feil mappe på minnepennen? Hos meg ligger de under PS3\SAVEDATA. Også ligger hvert enkelt spill i sin egen mappe (starter ofte på bces....) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Grunnen til at du ikke får kopiert de over er fordi Sony knytter save gamene ekslusivt til din konsoll. Nå som du har fått ny maskin vil du dessverre ikke lenger kunne opprette disse save gamene. Det er litt teit, men det er fordi så mange råtne epler ville gjort sport i å distribuere alle mulige save games og kanskje til og med selge de. Ved f. eks å save rett før vanskelige posisjoner for enkel tilgang til trofeer ol. Da hadde trophy systemet gått rett til skogen. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det stemmer ikke. Jeg har byttet maskin flere ganger og har kopiert over savefiler flere ganger. Det er enkelte spill dette ikke virker på, men det er i fåtall. Så lenge bruker er den samme skal det virke. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det stemmer, det er noen spill som låser savene til ÈN maskin, som feks Rock Band, Burnout Paradise...men laaaaaangtifra alle. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Som jeg da også sa. men de absolutt fleste funker det fint til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå