Shelzar Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Heisann . Trenger Litt hjelp til å finne Gode deler til en grei pris ettersom jeg aldri har vært så veldig flink på dette . Som dere ser i Titlen er budsjettet mitt på 8000 kroner . Har tenkt til å bruker PC'en til gaming så det er det eneste som er viktig der egentlig . Om Maskinen skal overklokkes ? Kan vel si nei til dette foreløpig ettersom jeg aldri har prøvd på dette før så vil ikke helt ta sjansen på dette enda Jeg har Skjerm , Tastatur , Mus osv . Det er kun Selve PC'en jeg trenger hjelp med til å finne ! Hvis noen har noe forslag til hvordan en PC man kan få skaffet seg til denne prisen jeg ønsker , så hadde det vært satt Utrolig stor pris på ! Alle forslag er Velkommne Endret 7. september 2010 av Shelzar Lenke til kommentar
Shelzar Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Har sjekket litt selv nå og kommet opp med denne listen . Komplett Handleliste Ville dette vært noe å satse på tror dere ? Endret 7. september 2010 av Shelzar Lenke til kommentar
Veaplan Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Har sjekket litt selv nå og kommet opp med denne listen . Komplett Handleliste Ville dette vært noe å satse på tror dere ? Hvis hovedmålet ditt er gaming ville jeg vurdert to nvidia gtx 460 1gb-kort i SLI fremfor 5770-kortene du har valgt. De koster omtrent det samme, og gjør det langt bedre (spesielt i SLI). Problemet da er selvfølgelig at du må gå over til en Intel-løsning, fordi SLI+AMD=fail. Hva med en Intel i5-setup med GTX460 i SLI? Prisen burde ikke bli så forsjellig. Alternativt 2xgtx 460 768mb, som også gjør det bedre enn 5770, dersom prisen blir for stiv. Endret 7. september 2010 av Veanova Lenke til kommentar
Maniac0 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skulle tro at denne hadde vært midt i blinken for deg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711 Lenke til kommentar
Shelzar Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Skulle tro at denne hadde vært midt i blinken for deg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225711 Hmm , hadde trodd det hadde vært bedre å legge inn et ekstra skjermkort istedet for den Harddisken på 500gb ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå