-Perry- Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kjøpte meg tidligere idag en ipod nano, prøvde og koble den til dataen med en gang jeg kom hjem, men den ville ikke starte opp. Prøvd og resete og alt som er, får ikke kntakt med dataen i det hele tatt. Jeg har lastet ned siste itunes. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Prøv å la den ladde seg opp. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Den sto nå 2-3 timer istad, men skal prøve over natta, vis ikke bærer det til Expert og få en ny en Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 helt død Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kjipe saker, du får holde oss oppdatert med hvordan det går med retursaken din da Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Det skal jeg gjøre, tar en tur ned på expert snart Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Kompis av meg reiste ned på expert og fikk ny på flekken, han prøvde bare ipoden fort borte på expert. Dette er grunnen til at jeg betaler 150 kr mer hos Expert istedenfor og gå på Elkjøp Lenke til kommentar
darket Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hei, det gjør Elkjøp også. Men flott at du kaster bort penger. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Desverre ikke den oppfatningen jeg har, da jeg kjøpte en iPod Touch hos elkjøp som hadde det samme problemet. Den skulle på reperasjon på apple sine verksteder der hvor de sa at det var selvforskyldt skade. I tilleg er etter min oppfatning servicen på Expert MYE bedre enn på Elkjøp. EDIT: Elkjøp skal ha det at de faktisk ga meg en ny iPod i og med at jeg hadde kjøpt den en time før jeg kom med den Endret 8. september 2010 av -Perry- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Du veit, hadde den blitt sendt inn fra expert og inn til samme verksted, så hadde du fått samme beskjeden fra expert. Så dette handler jo om tilfeldigheter. Uansett, bra du fikk deg en ny ipod . Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Er fullt klar over det, men når ipoden er DOA så forventer jeg og få en ny en, og det gjorde jeg ikke på Elkjøp, men på Expert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå