Stineprog Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ah, jeg er så lei av håret mitt. Jeg har halvlangt, krøllete hår. Etter jeg har dusja, så ser håret mitt kjempefint ut, men etter en time så *blkfgsjpsfd* så kruser det seg. Noen som vet om noen bra hårprodukter for krøllete hår? Eller har noen tips? Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Nå er det veldig stor forskjell på krøllete hår. Har du bilde? Det første jeg kom på når jeg leste innlegget ditt var; har du prøvd hårspray? Lenke til kommentar
Stineprog Skrevet 7. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Uh, ja. Hårspray funker ikke noe særlig ): Lenke til kommentar
Asken Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Ville heller vært bekymret for det ansiktet enn krøllene 5 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Prøvd rettetang? Kan anbefale produkter fra KMS, Joico og Redken. Finnes nok av sjampoer, balsamer og andre produkter som tar seg av bølgete/krøllete hår. Er heller ikke dyrt å kjøpe om du kjøper via nett. Lenke til kommentar
Stineprog Skrevet 7. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Haha, Ashen ^^ Jeg prøver å unngå rettetang, siden det er så skadelig for håret. Men takk for tipset, skal undersøke litt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. september 2010 Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Hvis du bruker en varmebeskyttende spray går det helt fint. Lenke til kommentar
Stineprog Skrevet 7. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2010 Er du sikker? Jeg har hørt mange si at sånn varmebeskytter bare er bullshit. Den rosa sprayen fra sunsilk f.eks, hjelper den? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Jeg vet ikke hvordan akkurat den, men samboern bruker den og er fornøyd. Bullshit er det ikke, men det er selvfølgelig lurt å ikke steike håret sitt hver bidige dag, uansett om du bruker varmebeskyttende spray eller ei. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. september 2010 Rapporter Del Skrevet 8. september 2010 Ville redusert sminkebruken - håret ser bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå