Gå til innhold

Helgetur i vinterferien - Hvilke byer vil det lønne seg å dra til med tanke på shopping?

August.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har seg slik at vi vil dra bort en helg i vinterferien, og da lurer jeg på; hvilke byer vil det lønne seg å dra til med tanke på shopping? :p Har søkt litt rundt allerede og funnet noe, men kunne tenke meg å høre hva dere har å si.

London, NY, Milano og Paris. Jeg vet at det er et standardsvar, men det er jo en grunn til at de alltid nevnes.

Det hørtes så digg ut med en helgetur at jeg bestilte en tur til Roma. Lol.

Lenke til kommentar

Det har seg slik at vi vil dra bort en helg i vinterferien, og da lurer jeg på; hvilke byer vil det lønne seg å dra til med tanke på shopping? :p Har søkt litt rundt allerede og funnet noe, men kunne tenke meg å høre hva dere har å si.

London, NY, Milano og Paris. Jeg vet at det er et standardsvar, men det er jo en grunn til at de alltid nevnes.

London frister veldig, samme med Milano. New York og Paris er ikke på tale, ifølge mine foreldre :thumbdown:

Men London høres veldig bra ut egentlig, og er førstevalget så langt.

Haha. Må være deilig å ha en slik frihet... Jaja, det er bare å vente på at man blir 18..

Lenke til kommentar

Jeg tenker nå mer på det økonomiske aspektet. En helgetur koster gjerne litt. Ofte mer enn man tror.

Så jeg ville formulert det slik: Må være deilig å ha så stabil økonomi at man "bare" kan bestille seg en helgetur til Roma. :)

Partypooper.. Haha, neida. Ja, du har helt rett. En helgetur til Roma kan jeg nok se langt etter selvom jeg har flyttet ut....

Lenke til kommentar

Enig her, har dog ikke vært i Milano, men har hørt av mange at det er mye bra shopping der.

Ellers vil jeg anbefale Roma hvis det er fler ting enn shopping som er målet for turen.

fkm, kan jeg være med? Savner Roma :p

Lenke til kommentar

Det hadde jo vært optimalt! Hvis vi er ekstra lure kan vi jo ta turen innom Columbia også, så kan vi fylle opp flyet med "kaffebønner" og selge når vi kommer hjem, så får vi finansiert alle innkjøpene.

Hvis du tar på deg skylden og sitter i fengsel de neste 50 årene høres det absolutt ikke ut som en dum plan :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...