forumm Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg leter etter en trommis å spille med. Jeg er selv gitarist/vokalist, jeg kan synge og screame. jeg spille også rythme og soloer på gitar. Han må kunne thrashete speed metal (double pedaler, blasting osv.) og god oppfinsomhet. Fett med en som hører på type, Trivium, Dimmu Borgir, Amon Amarth, Dream Theater, Sylosis, Keep of Kalessin, Lamb of God osv. Jeg er 16 år, så helst ikke mye eldre eller yngre jeg bor på Kolbotn. Jeg har masse ideer og riff, så er drit keen på å komme i gang Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Trommis på mitt 15år! Sylosis er genialt! Lenke til kommentar
forumm Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Trommis på mitt 15år! Sylosis er genialt! Jeg veit! men, er du 15 år? hvor lenge har du spilt trommer? Klarer du å spille Sylosis sanger?`Hvor bor du? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 spilt trommer i 15 år er 21. Sylosis er enkelt Lenke til kommentar
forumm Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 spilt trommer i 15 år er 21. Sylosis er enkelt Smuth da! men 5 år forskjell er en del da.. Hvor bor du btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå