Gå til innhold

PS3 YLOD. 3.42 update.

Trailar

Anbefalte innlegg

Da har min 2 år gamle 40 gb PS3 pådratt seg Yellow Light of Death. Dette skjedde 10% inn i dagens update 3.42. Updaten hadde som hensikt til å stoppe jailbreakingen som har pågått den siste uke, men klarte jo på ett eller annet vis og drepe min PS3 i samme slengen.

Det som skjedde var at jeg updata. Kom til 10%, PS3en klikket. Jeg slo den på igjen. Den begynte updaten fra scratch, og klikka nok en dag. Så under 3. forsøk på å få updaten gjort. Kom det opp en feilmelding på hva jeg skulle gjøre, som var å ta ut kontakten for så å starte på nytt. Det var da min PS3 sa nok var nok og da jeg skrudde på for siste gang, kom det et gult lys for så at ett rødt lys begynte å blinke.

Etter da en 1 timers pause. Prøvde jeg å gjøre ett nytt forsøk på å få PS3en i gang igjen. Og til min forskrekkelse slo den seg på. Glad som jeg var fikk jeg spillt litt PS3. Og da jeg slo den av igjen ferdig spillt. Ville den ikke startes på nytt igjen, YLOD var da tilbake.

Så da spør jeg.

Hva gjør jeg nå?

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse den uten å ta garantien med i tillegg?

Er det noen som har opplevd å hatt YLOD to ganger?

Ellers så må dere være forsiktig med å update dagens patch. Du kan være uheldig som meg :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg kan komme meg på noen Service menu med YLOD. Men, det som virka så rart var at jeg fikk på PSet etter det hadde vært igjennom en runde med gule og rød blinkende lys tidligere idag. Før alt streiket igjen.

Er det da muligheter for meg å få PS3n i gang igjen uten å fjerne garanti eller sende den på rep?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...