frikish Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Heisann Har vært Windows bruker i alle de år og har nylig (6mnd siden) begynt å bruke MBP i tillegg. Jeg har under windows brukt min Logitech G5 mus mye, og sårlig ved nettlesing/surfing. Trykke på scrollehjulet for å lage ny fane med akkurat det inni. Knappene på siden til å gå fram og tilbake i sider. Disse funksjonene på knappene på G5'en min i OS X er ikke å finne.. Kan noen si hva jeg gjør feil? Eller vise til andre måter å få utnyttet alle knappene? Frikish Endret 7. september 2010 av frikish Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Last ned Logitech Control Center fra Logitech sine sider, så kan du konfigurere knappene dine. 1 Lenke til kommentar
frikish Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Last ned Logitech Control Center fra Logitech sine sider, så kan du konfigurere knappene dine. HAHAHAHAHA! Så lett kan det være! Eg søkte frebrilsk på setpoint MAC osx osv... ingen lykke.. Takker! Frikish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå