Hugol Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei. Kjøpte en BenQ 24 " 20HD i sommer fra Netshop.no. Er svært misfornøyd. Den lager frekvente bølger og jeg er ikke serlig imponert. Har jeg noe rett på noen som helst måte til å få pengene mine tilbake? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Send de en mail og beskriv hva som skjer med skjermen. Kan jo være det er en feil på skjermen og du kan få ny? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 men ejg har lyst på en annen skjerm egentlig som jeg oppdaget er på salg nu! Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Du har ingen krav på å få pengene tilbake nå. Hvis det er en feil på produktet har nettshop rett til å reparere produltet 2 ganger for SAMME feil. Oppstår samme feil en 3. gang har du krav på penger tilbake eller nytt produkt. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 men ejg har lyst på en annen skjerm egentlig som jeg oppdaget er på salg nu! Hva gjør jeg? Du kjøper en ny! Du har ingen rettslige krav mot Netshop utover at du kan sende den inn til reperasjon hvis du mistenker produksjonsfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå