andersen91 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Når jeg skal avspille dvd i wmp så står det at den ikke har kompatibel dekoder. Finnes det noe sted jeg kan få lastet ned gratis? Eller finnes det en annen avspiller med dvd dekoder som jeg kan lastet ned? Jeg har ikke så mye peil på pc Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) wmp er vel ikke den beste til dvd-avspilling nei, jeg brukt mest videolan selv for å spille av dvder.Virker bra og enkel i bruk Videolan Endret 7. september 2010 av slipten Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 wmp er vel ikke den beste til dvd-avspilling nei, jeg brukt mest videolan selv for å spille av dvder.Virker bra og enkel i bruk Videolan Støtter deg fullt! VLC er den helt desidert film-avspilleren som finnes Lenke til kommentar
andersen91 Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Tror dere den vil funke med dvd dekoder og alt siden wmp ikke ville? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tror dere den vil funke med dvd dekoder og alt siden wmp ikke ville? Du vil ikke få problemet med dvd dekoderen når du bruker Videolan som avspiller.så det er bare kjøre på Lenke til kommentar
andersen91 Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Ok prøver nå! Gir tilbakemelding om det funker om litt! We have a winner!! :) Tusen takk!! Det funka kjempe bra! Endret 7. september 2010 av andersen91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå