Solid Edge Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei Klarte i fjor å ødelegge ramma til golfen min, og er nå på utkikk etter ny bil. Det blir av rent økonomisk prinsipp en ny golf. Blir å bruke den gamle som dele-bil. Golf 3 blir da utgangspunktet, men jeg lurer litt på om syncro kan være greit på nordnorske veier. Ettersom jeg må opp en bakke for å komme meg ut av gata så kan det være problematisk på vinteren. Er det noen spesielle årsmodeller som er ekstra gode og hvilke ekstra utstyr bør jeg sørge for å få med? Andre erfaringer rundt golf 3 mottas med stor takk. Litt om min gamle golf: - VW Golf III Stv, 1997. - 1,6l Bensin AEK motor. - 74kW ~101Hk. - Forhjulstrekk. - Manuell girkasse. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Ingen som kjører golf og kan gi litt anbefalninger? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Min erfaring er at kjettinger er mye billigere alternativ enn 4WD den ene dagen det er for glatt i bakken. Personlig syns jeg at Golf 3 begynner å dra litt for mye på årene. Jeg byttet ut min Vento med en Citroen Berlingo. Riktig nok litt ufrvillig. Men nå er jeg storfornøyd. Savner ikke en gammel skrotbil å skru deler av. Denner for eksempel: berlingo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå