Ståle Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei, bestilte en eZ430 Chronos klokke fra Ti-estore i januar. Har enda ikke fått den, og har lyst å avbestille. I Ordre historikken er det ingen ordre, og jeg har vært over alt, uten å finne en mailaddresse for salgs avdelingen. Noen som har peiling? Tusen takk Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 du kan prøve her: http://www.ti.com/ww/eu/customer_support/index.htm Står en epost addresse i live chat'en deres. Om det er feil sted bør de kunne sende din henvendelse videre til rett sted, eller i alle fall få svar på hvor du skal henvende deg 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Hvilken variant av Chronos'en bestilte du da? Jøss, sjekka nettopp TI eStore, og nå har de oppdatert den, nå er den faktisk brukandes. Kult! Bestilte ett stk. MSP-EXP430G2 :-) Endret 7. september 2010 av tingo 1 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. september 2010 Forfatter Del Skrevet 8. september 2010 Jøsses, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves håper jeg. Available now in eStore. (Updated 9/7/2010) Bestilte 433MHz versjonen. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Mottok min EZ430-Chronos-433 i dag. Yes! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Heldiggris! Det ser ikke ut som de har sendt min enda engang Vurderer sterkt å avbestille igjen. Digikey har jo i stock, og da tydeligvis ikke enorm backorder-liste. :( Lenke til kommentar
tingo Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hvilken variant av Chronos'en bestilte du da? Jøss, sjekka nettopp TI eStore, og nå har de oppdatert den, nå er den faktisk brukandes. Kult! Bestilte ett stk. MSP-EXP430G2 :-) Mottok LaunchPad (MSP-EXP430G2) i dag. Så får vi se utover vinteren hva den kan brukes til. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 (endret) Nå er EZ-Chronos på TI Deals igjen. Ikke like bra deal som sist gang, siden du må betale frakt nå (eller kjøpe varer for mer enn 100 dollar hos Digi-Key). Endret 17. april 2013 av tingo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå