Stoddart Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Fylla blir fort grisete tror jeg vi sier Lenke til kommentar
Populært innlegg DMN Skrevet 16. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2010 Slikk meg gjerne på pungen mens du bruker handa på skaftet. Det er digg. Kos gjerne med en finger bak også. Ingenting i veien med det. Jeg er trygg nok på min seksualitet til å tillate meg å nyte ting som er godt. Er du litt vågal kan du bruke tunga på anus også. Takk. Gutter som mener det er homofilt å få en finger i anus mens jenta gir deg en bj (eller lignende kinky ting), er faktisk en av grunnene til at de fleste jenter ikke tør å slippe seg helt seksuelt fri i senga. Faen ta dere. 11 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Så lenge man har en partner man er trygg på, anser jeg ikke det som et problem. De som ikke har prøvd det går nok glipp av noe der. 2 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Soverommet er det siste stedet man skal være konservativ. Der skal man være åpen for det meste. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Slikk meg gjerne på pungen mens du bruker handa på skaftet. Det er digg. Kos gjerne med en finger bak også. Ingenting i veien med det. Jeg er trygg nok på min seksualitet til å tillate meg å nyte ting som er godt. Er du litt vågal kan du bruke tunga på anus også. Takk. Gutter som mener det er homofilt å få en finger i anus mens jenta gir deg en bj (eller lignende kinky ting), er faktisk en av grunnene til at de fleste jenter ikke tør å slippe seg helt seksuelt fri i senga. Faen ta dere.Jeg skjønner ikke hvordor det skal være "homofilt" heller. Med mindre det er en gutt som gjør det deg eller man ligger og fantaserer om at det er en gutt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg liker når den blir tygga på som ett seigt kjøttstykke. Hahahaha. Så utrolig bra sagt! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Slikk meg gjerne på pungen mens du bruker handa på skaftet. Det er digg. Kos gjerne med en finger bak også. Ingenting i veien med det. Jeg er trygg nok på min seksualitet til å tillate meg å nyte ting som er godt. Er du litt vågal kan du bruke tunga på anus også. Takk. Gutter som mener det er homofilt å få en finger i anus mens jenta gir deg en bj (eller lignende kinky ting), er faktisk en av grunnene til at de fleste jenter ikke tør å slippe seg helt seksuelt fri i senga. Faen ta dere.Jeg skjønner ikke hvordor det skal være "homofilt" heller. Med mindre det er en gutt som gjør det deg eller man ligger og fantaserer om at det er en gutt. Fordommer lars, fordommer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Fordommer er til for å brytes. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Ja om alle hadde vært enige i det hadde verden vært et fredelig sted. Men tror nok ting som dette vil bli mer og mer akseptert blant homofobe fordomsfulle sjeler, er jo ikke så mange år siden homofili ble sett på som kriminelt... Så er nå enda godt det går (sakte men sikkert) i riktig retning. Endret 18. september 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Lalita Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Slikk meg gjerne på pungen mens du bruker handa på skaftet. Det er digg. Kos gjerne med en finger bak også. Ingenting i veien med det. Jeg er trygg nok på min seksualitet til å tillate meg å nyte ting som er godt. Er du litt vågal kan du bruke tunga på anus også. Takk. Gutter som mener det er homofilt å få en finger i anus mens jenta gir deg en bj (eller lignende kinky ting), er faktisk en av grunnene til at de fleste jenter ikke tør å slippe seg helt seksuelt fri i senga. Faen ta dere. Det er akkurat det!!! Der sa du det. Jeg tør rett og slett ikke fordi alt er prat om at det er fy-fy. Jeg tror veldig mange jenter akkurat som meg har veldig lyst til å kose med partneren på mange, mange måter. Når jeg suger kjæresten min, tenker jeg pokkern meg ikke på å få skitt på fingern. Jeg vil jo at han skal nyte for fulle mugger, for da nyter jo jeg det og. Dumme mannfolk med homofobiske tendenser. Beklager: Dumme GUTTER med homofobiske tendenser. 3 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Fjernet Endret 2. oktober 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Snakk for deg selv. 3 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Snakk for deg selv. Fjernet den da jeg så i ettertid at det kunne oppfattes krenkende. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Nåja, var ikke derfor jeg skrev det, men litt generell "gutter" Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Liker ikke så godt bj. Har hatt meg med EI jente som kunne det å suge, men jeg mister så kontrollen og kaster henne vegg i mellom (jeg liker hard sex når jeg har mulighet for det uten å skremme folk i nærheten). Rumpesleiking er bare digg. På henne, ikke meg. Fysj a mei. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Ingenting galt med hverken hard sex eller å miste litt kontrollen av og til. 1 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Har bare med at jeg ikke liker BJ så godt. Har kun likt det én gang. Sku gjerne likt det nå siden dama liker hard sex, men hun får ikke mer enn hodet inn. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Latterlig stor penis eller latterlig liten munn? 2 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Nada. Brekker seg lett. Liker såvidt å ha tannbørsten inni der. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Haha, minner meg om ei jeg kjenner, som endelig skulle være så flink å gi typen en skikkelig BJ... hu spydde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg