L4r5 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har ikke lyst på en finger opp i rassen. Jeg tror du hadde likt det om du bare kom over de unaturlige sperrene dine. 5 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Prøvde det faktisk en gang. Gjorde bare vondt, og hullet føltes sårt resten av dagen. Jeg gjorde det sikkert feil pga. jeg brukte min egen finger Verste jeg har gjort mot meg selv. edit: Tror ikke de 'sperrene' der er så veldig unaturlige. Endret 9. september 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Prøvde det faktisk en gang. Gjorde bare vondt, og hullet føltes sårt resten av dagen. Jeg gjorde det sikkert feil pga. jeg brukte min egen finger Du berre stappa fingeren oppi? Kanskje lurt med smøring om det var vondt? Eg har vanskeleg for å tru at det kan bli sårt om du gjer det rett. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Tør påstå jeg har få til ingen sperrer. D: Er ikke redd for å bli lekt med der bak, og syntes heller det er ganske så digg. Syntes også det er deilig å bli tatt på lårene, spesielt på innsiden. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Har ikke lyst på en finger opp i rassen. Jeg tror du hadde likt det om du bare kom over de unaturlige sperrene dine. Endret 31. oktober 2010 av Wizzlee 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg er ikke kjip. Jeg er down for det meste damen vil finne på. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Prøvde det faktisk en gang. Gjorde bare vondt, og hullet føltes sårt resten av dagen. Jeg gjorde det sikkert feil pga. jeg brukte min egen finger Du berre stappa fingeren oppi? Kanskje lurt med smøring om det var vondt? Eg har vanskeleg for å tru at det kan bli sårt om du gjer det rett. Dobbelt lag med kondom på fingern edit: Ville noen latt dama ta dere i analen med strap on? Endret 10. september 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 edit: Ville noen latt dama ta dere i analen med strap on? Hvis det var et veldig stort ønske for henne, så ja. Eller nei, hmm. Det vet jeg egentlig ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 edit: Ville noen latt dama ta dere i analen med strap on? Ja ser ikke bort i fra det. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Strap on i Analen er vondt Lenke til kommentar
lperik Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Strap on i Analen er vondt Øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Prøvde det faktisk en gang. Gjorde bare vondt, og hullet føltes sårt resten av dagen. Jeg gjorde det sikkert feil pga. jeg brukte min egen finger Du berre stappa fingeren oppi? Kanskje lurt med smøring om det var vondt? Eg har vanskeleg for å tru at det kan bli sårt om du gjer det rett. Dobbelt lag med kondom på fingern edit: Ville noen latt dama ta dere i analen med strap on? Dama tar meg i analen med strap on i et voldsomt tempo til jeg eksploderer av voldsomme orgasmer 4 Lenke til kommentar
Emphatic Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Jeg liker når den blir tygga på som ett seigt kjøttstykke. Ditt syke syke menneske!! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Enig med lars. Alt for mange fordommer ute å går rundt det der... Folk er jo livredde for å bli stemplet homofile. Bare se på "er det mulig å suge sin egen penis"-tråden... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 edit: Ville noen latt dama ta dere i analen med strap on? Ja ser ikke bort i fra det. Misunner åpenheten din! Du hører hjemme i slutten av sekstitallet, mann 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 edit: Ville noen latt dama ta dere i analen med strap on? Ja ser ikke bort i fra det. Misunner åpenheten din! Du hører hjemme i slutten av sekstitallet, mann Det der tar jeg som et av de største komplimentene jeg kan få. Takk. 3 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Har ikke lyst på en finger opp i rassen. Jeg tror du hadde likt det om du bare kom over de unaturlige sperrene dine. Har prøvd, likte det ikke. Prøv igjen om noen år du Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mitt største problem når det gjelder stimuli av anus osv, er at jeg tenker at hun som eventuelt skal gjøre jobben ikke vil synes det er særlig "digg", men heller ganske ekkelt. Jeg vil på en måte ikke "gjøre det mot henne". Og det blir vanskelig å sette pris på noe når man vet/tror at den som forårsaker gleden har det vondt. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er vel ikke verre enn at du forhører deg med partneren om dette på forhånd, eller under akten ? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 For all del. Om det er et ønske så putt fingeren i analen min, men hun kan ikke forvente at hun finner gull. Nærmeste du kommer det i den enden er nok mais. Fingring i anal blir fort grisette. Etter ei kraftig fylla våknet jeg opp med bæsj på fingeren og brunt laken. Merk at det var ikke min anal som ble missbrukt. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg