Lalita Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har da lurt en stund på hva som er ok og ikke ok i forhold til gutters kosestund. Har flere venninner som er i forhold, og ingen av guttene der vil at jentene skal gjøre noe annet en å suge. Hvordan står gutter i forhold til dere? Vil dere bli sleika på ballene? Vil dere ha en finger bak? Er det noen der som liker det? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ballene er greit, men en finger bak? Neppe. Men jeg kunne gjerne tatt henne bak. 8 Lenke til kommentar
Lalita Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Ballene er greit, men en finger bak? Neppe. Men jeg kunne gjerne tatt henne bak. Hvorfor kunne du tatt henne bak, men ikke prøvd det ut selv? Forskjell på en finger og en penis! 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Moody Skrevet 7. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2010 Ingenting skal inn der uansett. 15 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ballene er greit, men en finger bak? Neppe. Men jeg kunne gjerne tatt henne bak. Hvorfor kunne du tatt henne bak, men ikke prøvd det ut selv? Forskjell på en finger og en penis! Fordi jeg er gutt, og hadde jeg fått en finger bak hadde jeg bare tenkt på en penis. 3 Lenke til kommentar
Gjest g_29 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 PÅ pikken og ballene er alltid digg. En finger opp der i ny og ne er godt det og Avhenger jo veldig fra gutt til gutt. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 7. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2010 Slikk meg gjerne på pungen mens du bruker handa på skaftet. Det er digg. Kos gjerne med en finger bak også. Ingenting i veien med det. Jeg er trygg nok på min seksualitet til å tillate meg å nyte ting som er godt. Er du litt vågal kan du bruke tunga på anus også. 31 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Enig med Lars. Vet ikke hvordan det føles å bli slikket bak, men sikkert ikke ubehagelig. 3 Lenke til kommentar
dkny Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Right, jeg kunne gjort svært mye innen sex, iallefall med en jeg var glad i. Slikke på ballene er bare digg selv om de er hårete og whatnot. Men serr? Slikke bak? Da måtte gutten vasket seg så sinnsvakt godt der først at det ikke er fysisk mulig å vaske seg så godt engang. 1 Lenke til kommentar
Gjest sug Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Når jeg har blitt sugd så har jeg ikke kjent noe spesielt. Så jeg har desverre ikke opplevd noen kvinner som kan å suge kuk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Men serr? Slikke bak? Da måtte gutten vasket seg så sinnsvakt godt der først at det ikke er fysisk mulig å vaske seg så godt engang. Slikt er selvsagt forbeholdt innen så kort tid etter dusjing at man nesten ikke rekker inn på soverimmet. Annet kan man ikke forvente. Jeg tror ikke jeg hadde likt å vite at den jeg var sammen med hadde slikket meg i rumpa etter en svett dag og dårlig tørking. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Iallefall ingen kyssing etter slikking av anus Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Slikke pungen, oh yes, men veeeeldig forsiktig, er så følsom der at. Finger i rompa? nei, det er vondt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bæsj er det eneste som tilhører mitt rasshøl hvertfall 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Carlgutt Skrevet 8. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 8. september 2010 Jeg liker når den blir tygga på som ett seigt kjøttstykke. 13 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Slikk meg gjerne på pungen mens du bruker handa på skaftet. Det er digg. Kos gjerne med en finger bak også. Ingenting i veien med det. Jeg er trygg nok på min seksualitet til å tillate meg å nyte ting som er godt. Er du litt vågal kan du bruke tunga på anus også. Signert! Lenke til kommentar
Penance Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Samboeren min liker at jeg slikker og tar på ballene mens jeg suger. Han liker også at jeg krafser/klorer lett med neglene eller "tar i" litt med hendene - type massasje, men det må jeg spare til et stykke uti suginga. Han liker IKKE at jeg nærmer meg "der bak" - da kniper han rumpeballene sammen og kjefter meg bort. Lenke til kommentar
Gjest jeansgutt21 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Liker suging, krafsing og kiling på ballene og skrukken, mens låra strykes på innsiden! Vil etterhvert at fingeren sirkles rundt rumpehullet, før den blir presset inn i meg. Litt gnikking av g-punkt gir sterk nytelse og raskt orgasme uten å sprute. Hvis hun runker og suger samtidig som jeg får stimulert g-punktet er det ikke lenge før jeg får himmeske orgasmer med kråftige sprut:) Superdigg as 1 Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Just... Stay away from the behind... Det meste annet kan nytes i trygghet. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Har ikke lyst på en finger opp i rassen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg