Suppelars2k Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hmm... Jeg kjører eMule (eDonkey) oppe som eneste fildelingsklient nå... og kjører PeerGuardian ved siden av... I dag har jeg fått beskjed om at 17 forskjellige koblinger fra diverse bransjeorganisasjoner er foretatt... MPAA, Ministry of Education Computer Center, Sony Entertainment TW... sikkert noen flere også... 1. Hva kan disse organisasjonene gjøre hvis jeg deler/laster ned piratkopiert materiale? Som Norsk statsborger... 2. MPAA (Motion Picture Association of America) har koblet seg opp mnot meg, (men ble blokket heldigvis...) hvilke rettigheter har de til å "sjekke" maskinen min og loggføre meg når jeg har ganske nøyaktig NULL (0) piratkopierte filmer på maskinen/delt på fildelingsnettverk... virker som om de har INGEN rett (?) takker Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hva med å legge in ip'n til disse svinene og blokkere de i firewallen? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hva med å legge in ip'n til disse svinene og blokkere de i firewallen? ikke vær så avansert nå da, det er jo nesten litt vanskelig for en standard norsk halv nerd det... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Det er jo pointet, ip'ne BLIR blokekt av peerGuardian, men likevel.. blir jo fremdeles neddysset, og det er sikkert mange ip'er som ikke ligger i det filteret... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Hva med å legge in ip'n til disse svinene og blokkere de i firewallen? Hva om det er ca 105499075 forskjellige ip-adresser som må legges til... (ja, man kan legge in ranges, men likevel da er det fremdeles 557 ranges) ;) ikke så eplekjekk neste gang da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå