Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker på han heeeele tiden. Gjøre noe eller la være?

Gjest Anea

Anbefalte innlegg

Eksen slo opp med meg for 2-3mnd siden av for meg uklare grunner! Vi hadde fortsatt passion,men han mente vi ikke funker :( tror han var litt redd for å binde seg også.. Han ble 30 for noen uker siden. Vi var ikke sammen lenge,og jg føler jo at vi ikke kjenner hverandre godt nok til å dømme forholdet vårt nord og nord! Han virket så kald og hard da han slo opp og dette såret meg kanskje mest! Jeg vet likevel at det er masse følelser igjen fra hans side.

Hadde ingen kontakt etter bruddet. 2uker senere møttes vi for å prate. Endte med følelser og sex. Uten at han ombestemte seg . Etter dette har vi ikke hatt kontakt! Jg har selvfølgelig lyst,for jg tenker på han hele tiden. Men føler ikke jeg kan. Ville vært for ydmykende. Møtte forleden en felles kamerat av oss. Han sa på egen oppfordring at eksen min ikke har hatt noen nye damer etter meg,og heller ingen på gang (han er veldig kjekk,og omsvermet) og at han alltid spurte om meg når de møttes. Hvordan jg hadde det osv. Jeg har så lyst til å ta kontakt! Men på den andre siden er det vel hans tur? Han var ganske klar på det han ville gjøre det slutt.. Selv om han sa det var blandede følelser.. Hva skal jg gjøre??? Jeg tenker på han heeele tiden!:( samme hvor mye jg prøver å komme over han! Hvorfor tar ikke HAN kontakt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi menn er noen stolte idioter til tider.

La oss si at han virkelig vil tilbake til deg, så tør han ikke fordi han føler seg dum å har gjort det slutt så bare for å gå tilbake. Han tenker sikkert på hvordan det hele ser ut til andre.

En ting er sikkert, vi elsker det når damen tar insentivet. Ring han opp, eller send melding, spør han ut på date. Start på ny. Er ikke noe skam.

Bare ikke snakk om den kvelden dere hadde sex, og ivertfall ikke begynn å spørre om dere skal bli sammen igjen. Ta det hele med ro, mulig det å starte med blanke ark er noe dere trenger.

Er verre å sitte der med den "tenk hvis".

Lenke til kommentar

Men jeg lurer på hvorfor ikke HAN tar kontakt? I det minst for å høre hvordan ting står til? Jeg har så veldig lite lyst til å ta kontakt med han nå. Jeg har klart meg lenge uten å kontakte han, og mange sier jo at dette er veldig lurt i forhold til å få en sjanse muligens til å gjenforenes, og også til å glemme han. Men jeg må si jeg sliter med å glemme han. Det beste hadde vært hvis jeg møtte han tilfeldig på gaten en dag, eller på en fest eller noe. Da kunne jeg skrevet en casual mld etter det.. Ikke lett.. snart finner han vel en ny dame.;( Men HVIS jeg tar kontakt nå er " makten" fullstendig hos han hvis dere skjønner..

Mener dere det er lurt å ikke kontakte han, og vil han uansett ta kontakt en dag tror dere? Og hvorfor tar ikke han kontakt. Noen som har erfaring med liknende erfaringer, og har noen gode råd? på forhånd takk!:)

Lenke til kommentar

Men jeg lurer på hvorfor ikke HAN tar kontakt? I det minst for å høre hvordan ting står til? Jeg har så veldig lite lyst til å ta kontakt med han nå. Jeg har klart meg lenge uten å kontakte han, og mange sier jo at dette er veldig lurt i forhold til å få en sjanse muligens til å gjenforenes, og også til å glemme han. Men jeg må si jeg sliter med å glemme han. Det beste hadde vært hvis jeg møtte han tilfeldig på gaten en dag, eller på en fest eller noe. Da kunne jeg skrevet en casual mld etter det.. Ikke lett.. snart finner han vel en ny dame.;( Men HVIS jeg tar kontakt nå er " makten" fullstendig hos han hvis dere skjønner..

Mener dere det er lurt å ikke kontakte han, og vil han uansett ta kontakt en dag tror dere? Og hvorfor tar ikke han kontakt. Noen som har erfaring med liknende erfaringer, og har noen gode råd? på forhånd takk!:)

Så dette er med andre ord et maktspill?

Er det rart man holder seg til ONS?

Lenke til kommentar

Takk for svar, men jeg er så usikker på hva som er best å gjøre. Vil det være bedre å bare droppe kontakten med han? Jeg mener.. han slo jo opp med meg. Grunnen til det var jo også så vag og rar. Han sa han var 30 år og måtte være sikker på at den han var sammen med var den rette, og at han kunne se seg sammen med den personen om 20 år også.. tydeligvis kunne han ikke det med meg.:( Det er så vanskelig å gi slipp når jeg vet den tiltrekningen vi har til hverandre, og var så lei meg i sommer for jeg ikke hørte noe fra han.. Tenkte at han hadde glemt meg.. og hvordan kunne det være mulig. Ble derfor litt glad da jeg hørte at han spør om meg hver gang min kamerat og han møtes + at han ikke dater noen nye.. Betyr dette at han fortsatt liker meg? Bør jeg ta kontakt? eller tror dere at han gjør det hvis jeg bare venter lenge nok. Har heller ikke sett han siden siste møtet da det på ordentlig ble slutt.. (snart 3 mnd siden) . Er så vanskelig å vite hva jeg skal gjøre. Det betyr sååå mye for meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...