Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bra youtube reklame Handler om homofili

fsx v1.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen som tør det der :dontgetit: men samfunnet er jo helt fucka opp :thumbdown: med alle de her homofobene. Det må være vanskelig og være homo :ohmy::no: lurer på osen dem reagerer når dem ser den videoen? :hmm:

Jeg er homofil. Jeg ble redd av videoen som jeg sa :p

Litt rart hvordan man kan snu litt på det også. Hvis man kunngjør sin homofili sånn som han, eller midt i en RLE time på skolen, så tror jeg de aller fleste bare får hakeslep og rett og slett ikke tørr å si noe til den personen xD

Endret av Vikestart
Lenke til kommentar

Fra mitt synspunkt er jeg som alle "vanlige" heterofile gutter, bare med et unntak. Jeg tenner seksuelt og utvikler romantiske følelser for gutter. Du kan tro jeg merker det når gymtimene er ferdige, og alle skal i dusjen. Men jeg er heldigvis litt god på å isolere følelser når det trengs da. Jeg har ikke blitt kåt eller noe en eneste gang i garderoben og sånn.

Jeg er 15 år gammel. Har visst om min legning i cirka 3 år nå. Men når jeg tenker tilbake i tiden til 5. og 6. klasse så føles det ut som den homofile følelsen var der da også, selv om jeg ikke konkret følte noen seksuell/romantisk tiltrekning. Det var noe der...

Men, ser i hvert fall ikke på det som noe problem :)

Endret av Vikestart
Lenke til kommentar

Fra mitt synspunkt er jeg som alle "vanlige" heterofile gutter, bare med et unntak. Jeg tenner seksuelt og utvikler romantiske følelser for gutter. Du kan tro jeg merker det når gymtimene er ferdige, og alle skal i dusjen. Men jeg er heldigvis litt god på å isolere følelser når det trengs da. Jeg har ikke blitt kåt eller noe en eneste gang i garderoben og sånn.

Jeg er 15 år gammel. Har visst om min legning i cirka 3 år nå. Men når jeg tenker tilbake i tiden til 5. og 6. klasse så føles det ut som den homofile følelsen var der da også, selv om jeg ikke konkret følte noen seksuell/romantisk tiltrekning. Det var noe der...

Men, ser i hvert fall ikke på det som noe problem :)

OG lettere blir det etterhvert som du blir vant med å være naken (dusj etter gym på skola, så jeg antar at det er lite klær:P) blandt andre gutter, også gutter du evt. tenner på ellers, så lenge det er en normalfølelse å dusje naken, sammen med andre på sånne steder, så skal det en del til for noe skal skje :) Det er i allefall min erfaring.

Selv er jeg 19, og har visst det siden jeg var 10. Da var det et problem for meg, ikke nå, ikke de siste 6-7 årene heller egentlig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

OG lettere blir det etterhvert som du blir vant med å være naken (dusj etter gym på skola, så jeg antar at det er lite klær:P) blandt andre gutter, også gutter du evt. tenner på ellers, så lenge det er en normalfølelse å dusje naken, sammen med andre på sånne steder, så skal det en del til for noe skal skje :) Det er i allefall min erfaring.

Selv er jeg 19, og har visst det siden jeg var 10. Da var det et problem for meg, ikke nå, ikke de siste 6-7 årene heller egentlig :)

Jeg får vente til neste år når jeg begynner på videregående :p Det er kanskje litt rart hvis man begynner å dusje etter å ikke ha gjort det i mange år :p Den oppmerksomheten vil jeg helst ikke ha.

Lenke til kommentar

Såpass. Jo mer du prøver å venne deg til det (og blir vandt med det) jo lettere er det at det ikke skjer noe som helst. Dessuten, så er det "bare" å tenke på alt annet enn akkurat DET ;) For meg så har det at jeg svømmer mye på fritiden (og er interessert i å bade i rent vann) hjulpet meg :)

Er jo egentlig bare å si "jeg har blitt eldre, og synes nå det er litt ekkelt å ikke dusje etter gymmen, å gå rundt svett og fæl".

Uansett, noe mer, så tror jeg at jeg har en msn liggende rundt her ;)

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar
Jeg får vente til neste år når jeg begynner på videregående. Det er kanskje litt rart hvis man begynner å dusje etter å ikke ha gjort det i mange år. Den oppmerksomheten vil jeg helst ikke ha.
Det var derfor de ikke dusja etter gymmen altså :o Jeg lurte alltid på det!
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...