Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Russ og Forhold..

Gjest Oslogutt91

Anbefalte innlegg

Gjest Oslogutt91

Heisann for det første vill jeg bare gjøre en ting klart , dette er ikke en tråd som folk skal begynne klage på at jeg ikke stoler på madammen for det gjør jeg. Det er situasjonen i en helhet.

Har seg slikt at jeg er veldig bekymra når det kommer til forholdet vårt og russetiden.

Dama har en tindens til og bli litt for "møkka" når hun er ute og ofte ikke kan svare på hva hun har gjort dagen derpå, dette er min første bekymring når det kommer til russetiden..

Jeg vet at hun er trofast når det kommer til endes, men russetiden kan også lett utvikle seg til et marerit viss hun plutselig får noe i drinken eller blir "lurt" , for sånt som Russetiden har utvikla seg oppigjenom årene så skulle man nesten ikke trodd russe gutta tenker på noe annet enn å få seg et ligg..Noe som bekymrer meg endel..

Skulle ønsket hun hadde litt mer kontroll på hvor mye hun drakk og kunne lært seg å tatt telefonen når hun er ute, men slik er det ikke blitt :\ Så jeg er intrisert i og høre om andre som har vært i forhold med noen som er russ, hvordan det gikk å om det var "kjipt" å sitte hjemme mens dama di er på overnattingsfest med 12 000 andre russ drita ?

-MvH Oslogutt91 ;) PS. ROtet tråd, har ikke hatt Norsk på skole på over 3 år :$

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner hva du mener.

Selv var jeg i forsvaret og dro'n mens damen var russ. Selvfølgelig nervepirrende og utrolig irriterende og være flere timer unna med fly (!!!) mens hun fester med sleazy snabel-idioter.

Så langt jeg vet gikk alt helt fint da. Vi er idag samboere og har flyttet til Oslo sammen.

Ikke tenkt på mye for det. Ta det som det faller seg. Hvis du går rundt og bekymrer deg kan du fort bli en masete innpåsliten sjalu kjæreste. (Snakker av erfaring ettersom jeg ble litt sånn i forsvaret) Og ingen liker det verken jenter eller gutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...