Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc fryser i 5-10 sek for deretter¨å fortsette som normalt

Anbefalte innlegg

Hei!

For ikke så lenge siden begynnte pcn min å fryse seg helt i 5-10sekund, så går det over igjen. Da fryser alt seg! (Bilde, lyd, mus etc.) Det skjer ikke bare i spill men også i windows, det spiller ingen rolle hva jeg gjør, den bare fryser av og til. Det skjer ofte nok til at det er veldig irriterende!

Jeg har prøvd å oppdatere skjermdrivere, men det hjalp ikke. Så det jeg egentlig lurer på er om det kan være ram eller evt. hardisk? (Men hardisk lager ingen lyder når det fryser.)

Spesifikasjoner:

-Intel Core i7 CPU 86, @ 2,80GHz

-Nvidia GeForce GTX 275

-2x DDR3 2GB (Men det står bare at det er 2.99GB RAM)

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

For ikke så lenge siden begynnte pcn min å fryse seg helt i 5-10sekund, så går det over igjen. Da fryser alt seg! (Bilde, lyd, mus etc.) Det skjer ikke bare i spill men også i windows, det spiller ingen rolle hva jeg gjør, den bare fryser av og til. Det skjer ofte nok til at det er veldig irriterende!

Jeg har prøvd å oppdatere skjermdrivere, men det hjalp ikke. Så det jeg egentlig lurer på er om det kan være ram eller evt. hardisk? (Men hardisk lager ingen lyder når det fryser.)

Spesifikasjoner:

-Nvidia GeForce GTX 275

Takk for alle svar.

hei!

eg hadde tatt frem oppgavebehanedling og sjekket resursbruken på diverse programmer for å sjekke hva som spiser opp resursene dine. se spesiellt på antivirus. noen programmer der i blant norton kresjer litt med enkelte aplikasjoner.

kan være du må av installere noe software.

helge

Lenke til kommentar

Hei!

Spesifikasjoner:

-Nvidia GeForce GTX 275

Takk for alle svar.

hei!

eg hadde tatt frem oppgavebehanedling og sjekket resursbruken på diverse programmer for å sjekke hva som spiser opp resursene dine. se spesiellt på antivirus. noen programmer der i blant norton kresjer litt med enkelte aplikasjoner.

kan være du må av installere noe software.

helge

Takk for svar, men det tror jeg ikke er problemet siden jeg fjernet den ene rambrikka og nå har ikke problemet fortsatt. Prøblem løst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...