iSondre Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hei, Jeg har nettopp kjøpt meg en ny pc til over 11.000 kr. Har kjøpt GTA IV, så får jeg error "resc10" som tilsynelatende mener at jeg har for lite grafikk-kort. Jeg har et grafikk-kort til 2k, så det tviler jeg på, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 har du innstallert skjermkortdrivere osv? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Google? http://www.gamespot.com/pc/action/grandtheftauto4/show_msgs.php?topic_id=m-1-47203137&pid=952150 Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Har nylig installert dette spillet, og har ingen problemer med å kjøre andre krevende spill med høy oppløsning osv (Specs står i min profil) Men jeg får også denne feilen. Har prøvd å endre settings på page fila som står flere steder, jeg har gjort endringer i nvidia settings osv men still no luck. Jeg kjører Windows 7 Ultimate som har alt av oppdateringer, og spillet er også fullt patchet opp. har også prøvd å sette ned grafikken i spillet til det laveste, men det hjelper fortsatt ikke. Hva gjør jeg nå ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå