Cepherit Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Når dere leste overskrifta tenkte dere sikkert med en gang: "han sparker feil" elns... Men jeg sparker rett, og jeg har vondt på utsiden av risten på høyrebeinet, men ikke venstre. Det er når jeg støtter meg på den eller når jeg vrir på foten. Dette har skjedd etter hver Taekwondo-trening. Og dette var min 3. trening. Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg vil tippe du har strekt ett eller annet, evt stått/sparket feil. Det er ikke alltid det skal mye til før man gjør noe feil, mulig du tror du gjør det riktig, men hadde litt uflaks på ett spark. Vent ett par dager, så skal jeg nesten love deg at det er borte. Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Har trent taekwon-do i 6-7 år nå og det der kommer av og til. Du har nok tatt litt for hardt i uten å være varm nok. Prøv å varm skikkelig opp å se om det hjelper. Sparket dere på targets eller noe lignende? Hvis du har sparket for langt ute på foten kan man få veldig ondt på/rundt rista. Har skjedd flere ganger. Da trenger ikke teknikken å være feil, det kan bare være du sto litt for langt unna. Lenke til kommentar
Cepherit Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Har nok sikkert bomma på noen spark ja.. Har litt vondt enda, så skal heller fine inn teknikken og ikke sparke så kraftig på kveldens trening... Takk for svar! Har trent taekwon-do i 6-7 år nå og det der kommer av og til. Du har nok tatt litt for hardt i uten å være varm nok. Prøv å varm skikkelig opp å se om det hjelper. Sparket dere på targets eller noe lignende? Hvis du har sparket for langt ute på foten kan man få veldig ondt på/rundt rista. Har skjedd flere ganger. Da trenger ikke teknikken å være feil, det kan bare være du sto litt for langt unna. Sparket på puter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå